Eettenten langs de piste

Dit onderwerp gaat over de bestemming Wolkenstein (Selva)

Wat is volgens jullie de beste en leukste eettent langs de piste in dit skigebied? Ga over een aantal weken naar Selva en kan wel wat tips gebruiken!

Welk gebied? Er lopen al een aantal topics waar ook restaurants/hutten in worden genoemd. Mijn ervaring, gewoon proberen en de hele grote schuren laten voor wat ze zijn.

de leukste eettent ? hmmm… 1200km piste in italie… dat zijn er dus heel veel.
zoals @userd ook als aangeeft; laat de grote schuren voor wat ze zijn, op de piste genoeg kleine restaurantjes.
Stop je tijdens lunchtijd dan is het gewoon druk, en niet voor niets.
Zijn er rond die tijd nog genoeg tafeltjes over dan heb je 2 mogelijkheden; het eten is “oke” of het is er schreeuwend duur.

Kom er net vandaan en ben er geen slechte tenten tegengekomen.
Overall gezien vind ik de kwaliteit er sowieso hoger dan in Oostenrijk.
Maar smaken verschillen en het is maar net wat je zoekt …
Schnitzel of Bratwurst mit Pommes zul je er niet zoveel tegenkomen, pasta’s en pizza’s daarentegen wel.

Rob

Val d Anna - Ortisei
Rif comici- Wolkenstein
Malga Sella-Wolkenstein
Rif col pradat -colfosco
Rif Friedrich August-Campitello

Kleine selectie

May the ski force be with you !!

Col Pradat vond ik vwb eten weinig bijzonder, je kan er wel prima zitten buiten!

Waarschijnlijk in de zelfbediening gedeelte gezeten. Je moet in het restaurant gedeelte gaan zitten is namelijk andere keuken.

May the ski force be with you !!

De Sella pas … Het 4sterren hotel! Heerlijk in de zelfbedieningsdeel en nog beter in het restaurantdeel.
Hmmmmmm … Herteribbetjes gegeten aldaar. Overall … Eigenlijk in alle hutten waar ik ben geweest in de afgelopen weken lekker gegeten.

Waarschijnlijk in de zelfbediening gedeelte gezeten. Je moet in het restaurant gedeelte gaan zitten is namelijk andere keuken.

CJAHulskamp op 4 feb 2015 17:33

Uh nee, gewoon niet zo bijzonder. I Tablà in Alta Badia (San Cassiano) kan ik wel aanraden bijv.

In Alta Badia bij Bamby hutte moet je in ieder geval geen Wienerschnitzel bestellen. Je krijgt 3 stukjes vlees uit de frituur met een paar frietjes. Dit was een tegenvaller daar we normaliter inderdaad overal prima kunnen lunchen.

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

Waarschijnlijk in de zelfbediening gedeelte gezeten. Je moet in het restaurant gedeelte gaan zitten is namelijk andere keuken.

CJAHulskamp op 4 feb 2015 17:33

Uh nee, gewoon niet zo bijzonder. I Tablà in Alta Badia (San Cassiano) kan ik wel aanraden bijv.

Userd op 4 feb 2015 19:30

ok. Ga ik volgend jaar eens bezoeken.

May the ski force be with you !!

In Alta Badia bij Bamby hutte moet je in ieder geval geen Wienerschnitzel bestellen. Je krijgt 3 stukjes vlees uit de frituur met een paar frietjes. Dit was een tegenvaller daar we normaliter inderdaad overal prima kunnen lunchen.

Unit106 op 4 feb 2015 19:33

Daar is de hamburger uit eigen vlees dan weer de moeite … en de Tutres

@Lars3, deze dus

null

;-)

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

Damn … da’s wat anders dan de overhanger mét alles op een aan die we twee weken geleden proefden :s

Lees: daar zou’k ook niet vrolijk van worden!

Dit was op 18 januari. Bovenaan de afdaling zit een grilltent die zn lucht over de gehele bergtop verspreid, die gaan we volgend jaar bezoeken als we in Alta Badia zijn. Geen Bamby meer voor ons.

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

Da’s wss Utia de Trausines … (vlees ok, frieten te vermijden, rostkartofl ok)

Je gaat naar Italië en gaat Wiener Schnitzel eten? Ik vat hem hem niet.

Hou me aanbevolen voor lokale specialiteiten rond de Sella Ronda. We gaan volgende week voor een culinaire rondreis en beginnen en eindigen hem telkens bij Friedrich August.

@Pino, in ons hotel eten we elke avond een typisch Italiaans 4 gangen diner. 2e gang is altijd pasta en 3e gang is altijd vlees of vis. Overdag genieten we dan inderdaad van Wiener schnitzel, kaiserschmarnn en pizza. En zo is het de gehele week één groot eet festijn :-)

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

Mooi! Ik laat me graag in de gebruiken inwijden.

Plaats een reactie