appartement italië

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Gardena

Hallo allen!

De zomer komt eraan dus dat betekent: een appartement boeken voor de volgende voorjaarsvakantie!
Wij hebben besloten de komende voorjaarsvakantie onze wintersport door te brengen in Italië. e zijn echter nog druk op zoek naar appartementen maar voordat we ons weer storten in de lange zoektochten ben ik benieuwd of jullie nog suggesties hebben. We zoeken naar een 4 persoons appartement (2 slaapkamers) in Val Gardena, Wolkenstein, Alta Badia of Corvara. Voor de rest geen rare eisen (dicht bij het dorpscentrum en/of skilift zou daarentegen natuurlijk wel fijn zijn). Nou zijn wij niet big money spenders en zat ik zelf te denken aan max. 40 euro p.p. per nacht. Heeft iemand nog een lijstje, suggestie of ervaring met een lekker appartementje in de Alpen rond Val Gardena?

floris veenhoff

Residence Frea in Selva. Uitstekende appartementen. De lift (o.a. verbinding met de Sella Ronda) is aan de overkant van de straat. Centrum 10 minuten lopen. Bushalte ook vlakbij.

Appartement Ruazzi in San Cassiano, Alta Badia, 100 meter van de lift Piz Sorega. Heeft 2 slaapkamers en balkon op zuiden. http://www.ruazzi.it. Volgens mij 36 euro pppn. maximaal.

Plaats een reactie