goedkope skipas via lattea

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sauze d'Oulx

Voor wie het nog niet merkte en nog een skipas moet kopen voor komend weken: hier op de site bij toeval een link gevonden waarmee je in aantal gebieden korting krijgt op de skipas. Meestal gaat het om rond de 10 eur per persoon (wat ook nog altijd meegenomen is) maar voor een skipas voor de Via Lattea (de Italiaanse zijde dus alles behalve montgenevre - dat zit er slechts een dag bij) betalen we voor ons 5 ipv 1010 eur de fantastische prijs van 710 eur. Wintersport.nl…ik drink er ginder eentje op jullie gezondheid.

Voor wie het nog niet merkte en nog een skipas moet kopen voor komend weken: hier op de site bij toeval een link gevonden waarmee je in aantal gebieden korting krijgt op de skipas. Meestal gaat het om rond de 10 eur per persoon (wat ook nog altijd meegenomen is) maar voor een skipas voor de Via Lattea (de Italiaanse zijde dus alles behalve montgenevre - dat zit er slechts een dag bij) betalen we voor ons 5 ipv 1010 eur de fantastische prijs van 710 eur. Wintersport.nl…ik drink er ginder eentje op jullie gezondheid.

an1973 op 17 dec 2019 15:00

linkje er naar?

Edwin van Riel

Super, @an1973, gaan eens kijken ;)

Edwin van Riel

ik had ze vorige week gemailed om te zien of er al reactie komt op een doorsnee vraag. Antwoord kwam wel degelijk dus besteld en betaald met een mastercard gold daar zit een goeie verzekering op. Maar de voucher kwam onmiddellijk dus t lijkt me wel betrouwbaar. Succes (ps is zelfs goedkoper dan de familieskipas van de mont de la lune)

Ff gekeken, t scheelde voor ons weinig, plm 25 op 700. Dan houd ik liever de flexibiliteit daar ivm weersomstandigheden en zo.

Edwin van Riel

Ff gekeken, t scheelde voor ons weinig, plm 25 op 700. Dan houd ik liever de flexibiliteit daar ivm weersomstandigheden en zo.

evr66 op 17 dec 2019 15:30

Geen via Lattea dan veronderstel ik? Dat is inderdaad de enige waar het echt veel verschil maakt

Nope, Breuil-Cervinia & Aosta

Edwin van Riel

Voor wie het nog niet merkte en nog een skipas moet kopen voor komend weken: hier op de site bij toeval een link gevonden waarmee je in aantal gebieden korting krijgt op de skipas. Meestal gaat het om rond de 10 eur per persoon (wat ook nog altijd meegenomen is) maar voor een skipas voor de Via Lattea (de Italiaanse zijde dus alles behalve montgenevre - dat zit er slechts een dag bij) betalen we voor ons 5 ipv 1010 eur de fantastische prijs van 710 eur. Wintersport.nl…ik drink er ginder eentje op jullie gezondheid.

an1973 op 17 dec 2019 15:00

Ik denk eerlijk gezegd dat je geluk hebt: de reguliere prijs van de skipas (x5) is inderdaad €1010,- maar van 7-12 t/m 22-12 (voorseizoen) is dat €710,-

Qua seizoen/periode zou het moeten zijn qua laatste ski dag, kennelijk staat hij voor Via Lattea op 22-12 ingangsdatum als uiterste.

Foutje van €300,- in je voordeel in dit geval. Kun je mooi een keer zeer royaal van uit eten daar.

(Mijn 1e Ski dag wordt 29-12 in Alta Badia en het scheelt exact 0 Euro. Ook op ingang 22-12 zou het niks schelen. Daarvoor zou het - net als volgens prijslijst Dolomiti Superski - goedkoper zijn.)

He Robert, inderdaad…ik had niet verder gekeken dan de 22ste…waarschijnlijk dus inderdaad een foutje maar ik heb mijn voucher dus vermoed dat ik de pas wel aan 710 eur zal krijgen…daar kunnen we zelfs paar keer lekker van uit eten gaan :)

Als ik hem invul voor Alta Badia in de voorjaarsvakantie komt hij bij mij duurder uit dan op de site van Alta Badia?

Plaats een reactie