zoek een goed en leuk skigebeid in italie

Dit onderwerp gaat over de bestemming Via Lattea

wij willen volgende winter naar italie met de camper maar heb totaal geen idee waar naar toe ben dus op zoek naar een leuk skigebied waar je ook met de camper naar toe kan gaan

wij willen volgende winter naar italie met de camper maar hebben totaal geen idee waar naar toe ben dus op zoek naar een leuk skigebied waar je ook met de camper naar toe kan

Cervinia! (Bruil-Cervinia-Zermatt)

Ik vind het een heel mooi gebied en de keren dat ik er was, was t super rustig. Aan de Italiaanse kant heb je prachtige lange brede pistes, veel rood en blauw.
Wil je meer uitdaging dan neem je een internationale pas en dan kun je ook in het prachtige Zermatt tekeer gaan. De Matterhorn geeft overal in t gebied een fantastisch uitzicht.

Onder een van de liften heb je een camper-camping (of hoe heet dat? Ik ben niet zo thuis in camperen/ campers. Ben zelf meer van de luxe). Die moet je zelf maar eens zoeken op de ski-kaart.

In Cervinia is een leuke apres ski. Geen Gerlos toestanden maar er wordt aan t einde van de middag in de diverse kroegen rustig een biertje gedronken.

Ik vind t echt een te gek gebied en zal daar binnenkort zeker terugkeren.

succes!

Val di Fassa, Canazei. Camper plaatsen aanwezig tegenover de lift. Ook een mooi skigebied.

s.boersma

In Colfosco, Alta Badia, is een camping. Met de skilift, Borest als ik me niet vergis, ga je er praktisch overheen. Je zit dan aan de Sellaronda. Je kunt van daar uit skiën in Alta Badia, Val Gardena en de rest van het Sellaronda gebied.

Richard I heeft helemaal gelijk. Gebied is echt de moeite waard

Plaats een reactie