Wel of niet gaan?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Neukirchen

Ik heb de mogelijkheid om a.s vrijdag naar Neukirchen te vertrekken, ik twijfel echter of ik wel of niet zal gaan.

  • openings datum staat nog steeds voor aankomend weekend. Kan ik er op vertrouwen dat dit zo blijft?
  • de sneeuw hoeft niet fantastisch te zijn/ niet alle pisten hoeven open te zijn, maar ik wil uiteraard wel kunnen skiieen.

Wat denken jullie wel of niet gaan?

*bericht bewerkt door moderator op 09 dec 2014 13:12: Skigebied aan vraag gekoppeld

Kom op, beetje de Avonturiste uithangen en gaan!

Hoe is de situatie nu in Neukirchen ? En hoe is de weersverwachting en zijn er sneeuwkanonnen actief ? Ofwel hiermee kun je inschatten hoe groot de kans is dat er pistes open gaan lijkt mij en daarmee of je wel of niet beter kunt gaan. En: kan jij de beslissing uitstellen tot de reisdag ?

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

@Chonn

Sneeuwkannonen lijken actief te zijn ja, de weersverwachting is dat het morgen nog wat zou moeten gaan sneeuwen, en dan de rest van de week niet meer echt, maar het blijft wel koud. (echter vertrouw ik de weersvoorspellingen nooit zo, aangezien die met de dag lijken te veranderen)
Op dit moment is alles wel weer wit, en ligt er denk ik zo’n cm of 15/20 op de berg.

Nee helaas niet, ik zal vandaag uiterlijk morgen moeten beslissen

@Avonturiste: op de berg ziet het er goed uit (ook weersvooruitzicht), het dal is wat onzekerder gezien de weersverwachting. Ik zou het er wel op durven wagen en dus gaan. Maar goed ik heb natuurlijk makkelijk praten zo vanaf de zijlijn :-)

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Je bent vanaf Neukirchen met een uurtje bij de Kitzsteinhorn, daar kun je zeker weten skiën.

Ik zou waarschijnlijk niet gaan.Een groen dal geeft ook niet dat echte wintersport gevoel.Waarom ga je niet in alle rust in februari! Lekker in de zon met misschien genoeg sneeuw.Kunst sneeuw is ook niet je dat.
Ook ik heb makkelijk praten aan de zijlijn.

bedankt voor de input! ik heb besloten om te gaan

Naast de Kitzsteinhorn heb je ook nog het hooggelegen gebied van Uttendorf natuurlijk.

❄️

Plaats een reactie