Tips voor een skischool?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Wildkogel Arena

We gaan dit jaar voor het eerst naar Neukirchen / Wildkogel Arena. Ik heb het uitgekozen omdat oa deze site zegt dat het gebied geweldig is voor beginners, en het voor een aantal reisgenoten de allereerste wintersport wordt! Voor mij de eerste keer ook tijdens de voorjaarsvakantie (reisgenoten werken in het onderwijs), ook benieuwd naar of dat een beetje te doen is op de pistes…

Zijn er hier mensen met ervaringen met skischolen in Neukirchen of Bramberg? Drie van ons willen op snowboard-les (voor de eerste keer). Ik ben zelf medium gevorderd (zo’n 6 tot 7 weken ervaring) en zou wellicht ook wel een aantal lessen voor gevorderden willen nemen, zodat ik niet de hele week alleen hoef te boarden :-) Er zijn wel 4 skischolen in Neukirchen en Bramberg, dus ik hoop dat iemand hier zijn ervaringen kan delen!

Wij gaan in de voorjaarsvakantie 2018 naar Neukirchen en ik ben ook op zoek naar een skischool in Neukirchen. Ben benieuwd welke skischool jullie uiteindelijk gekozen hebben en wat de ervaringen waren?

Wij gaan ook deze voorjaarsvakantie en hebben afgelopen week bij Skischule Neukirchen geboekt. Zowel zij als Alpen Sports zagen er prima uit, maar de mailcommunicatie van Skischule Neukirchen was net wat vriendelijker en de reviews van skileraren die er hadden gewerkt was ook erg positief. Blijft een beetje een gok, maar ja :)

Dank voor je reactie, Melanie. Wij hebben ook bij Skischule Neukirchen geboekt. Goede reis en fijne vakantie alvast!

Plaats een reactie