Ski lessen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Bramberg

Dag
Wij zijn van plan om in Maart volgend jaar een paar dagen te skiën in Bramberg.
Er zijn er 2 die lessen willen. Nu kan ik alleen vinden dat groepslessen starten op zondag of maandag.
Heeft iemand toevallig ervaring mee of er op op andere dagen groepslessen starten voor bv 2 dagen.
Verschil in prijs tussen groepslessen en privé les is wel heel erg groot.
Alvast bedankt voor de info

Groepslessen neem je meestal voor een week (5 of 6 dagen of dagdelen), vandaar dat ze op zondag of maandag starten. . Je moet niet de illusie hebben dat iemand in 2 dagen ( of zelfs dagdelen) kan leren skien.

Daar ga ik ook niet vanuit. Maar d at was ook niet de vraag. Ze willen gewoon graag les zijn geen complete beginners. Maar een week zit er niet in vandaar de vraag of groepslessen ook mogelijk zijn voor minder dag een gezien prijs verschil met privé les

Wanneer je ter plaatse een skischool binnenloopt, is er nagenoeg altijd wel wat mogelijk. Ik heb maar zelden meegemaakt dat er niets mogelijk was.

Groepslessen zijn lang niet altijd voor een hele week, veel mensen pakken 2 of 4 dagen.

Succes en veel plezier alvast 😃

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Daar ga ik ook niet vanuit. Maar d at was ook niet de vraag. Ze willen gewoon graag les zijn geen complete beginners. Maar een week zit er niet in vandaar de vraag of groepslessen ook mogelijk zijn voor minder dag een gezien prijs verschil met privé les

gewoonsando op 8 dec 2019 22:45

Ik zie het. Stom, ik dacht dat jullie een week gingen.

Plaats een reactie