Willingen?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Willingen

wat vinden jullie van nog even een weekendje nagenieten in willingen?.

Snow Barry

Tja… Uitdagend is anders en voor lange dagtochten moet je er ook niet zijn maar als je je ski’s nou maar niet kan opbergen, dan is willingen een prima uitkomst! :)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

maar ik bedoelde of je er een weekendje bijvoorbeeld in pasen naartoe zou gaan om nog even na te genieten?

Snow Barry

Ik ga maandag nog even naar Winterberg en volgende week zondag óók nog een keertje met vrouw en kinderen.
Kan me in Winterberg net even langer vermaken door meer uitdaging, maar voor een gemiddelde skiër is Willingen uitdagend genoeg.

@BarryButsers
Ja ik zou het in zin super winter als dit jaar wel doen ja. Helaas zit ik met school, huiswerk en leren…

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

zou piste volgende week maandag nog open zijn?

zou piste volgende week maandag nog open zijn?

Gast438 op 1 apr. 2013 19:16

Mijn kinderen hebben 8 april een studie dag, dus als ze nog open zijn, dan gaan WIJ!!!

maar ik lees dat 7 april de laaste dag is…maar ik weet niet wat waarheid is…

Ik denk idd dat 7 april de laatste dag gaat worden. Het is voor hun immers minder interessant de liften nog open te houden. Duitsland heeft geen vakantie meer. De sneeuwcondities zullen weliswaar nog acceptabel zijn, maar winst maken zal er niet meer inzitten doordeweeks… Ik denk dat het daarom een logische keuze is de liften te sluiten.

Als je nu op de cams kijkt is er ook niet veel bedrijvigheid. Er zullen ook steeds minder mensen komen en dus wordt het op een gegeven moment ook niet meer rendabel om nog open te blijven lijkt me.

Möppi kan in de weekenden en de meivakantie wel weer open… ?

bedankt voor jullie reacties

Snow Barry

Plaats een reactie