willingen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Willingen - Ettelsberg

ik ga deze zaterdag naar Willingen
ff een dagje ik hoop dat alles open is :D

Hey wat leuk!
Wij moeten nog een weekje wachten tot we richting willingen gaan!
Ga je skïen of snowboarden?

Veel plezier alvast!

Kijk zaterdagochtend even op de cams, in de nacht naar zaterdag wordt er 15 cm sneeuw boven 600-700m verwacht, Astengebied of W’berg is dan beter qua sneeuw.

Kijk zaterdagochtend even op de cams, in de nacht naar zaterdag wordt er 15 cm sneeuw boven 600-700m verwacht, Astengebied of W’berg is dan beter qua sneeuw.

Harry (Winterberg) op 19 dec. 2011 23:09

Als je morgen gaat en je bent een redelijk gevorderde snowboarden wat is dan leuker of beter, Winterberg of Willingen?

Aangezien zowel de Slalomhang + funparken op de Kappe, als het funpark op de Poppenberg, als de Steilhang bij de St. Georgschans momenteel gesloten zijn in Winterberg, adviseer ik Willingen voor vergevorderde snowboarders. Voor beginners en licht gevorderden is het in beide plaatsen even leuk spelen in de sneeuw.

Qua comfort (stoeltjesliften) moet je wel in Winterberg zijn!

Aangezien zowel de Slalomhang + funparken op de Kappe, als het funpark op de Poppenberg, als de Steilhang bij de St. Georgschans momenteel gesloten zijn in Winterberg, adviseer ik Willingen voor vergevorderde snowboarders. Voor beginners en licht gevorderden is het in beide plaatsen even leuk spelen in de sneeuw.

Harry (Winterberg) op 20 dec. 2011 11:09

Bedankt Harry voor je advies, ik ga morgen naar Willingen. Misschien later op de dag naar Winterberg omdat de flutlicht :) aangaat.

"…" Als je morgen gaat en je bent een redelijk gevorderde snowboarden wat is dan leuker of beter, Winterberg of Willingen?

Marvin op 20 dec. 2011 11:02

willingen is denk ik leuker wand ik was eens in winterberg en ik ben denk ik bijna 5 onderuitgeskiet omdat de mensen niet uitkeken
en willingen is groot en fijn een nadeel is dat er sleepliften zijn maar 1 gondel en di is nu ook open zag ik op de wabcam

koenvandenbrink

Plaats een reactie