hotels

Dit onderwerp gaat over de bestemming Willingen

hoeveel hotels,enlogies ontbeit

zijn er daar veel wij hadden een weekend bij de Dommelhof geboekt gaan we zeker nog eens doen!

Iemand ervaringen met het Wald Hotel(op de piste) ?, ik ben benieuwd.

Inderdaad, zoveer.nl…, ik was benieuwd naar ervaringen van skieers ?

Ik ken het waldhotel in willingen het is zeker wel leuk, maar je betaald er ook wel de hoofdprijs voor, te vergelijk was het even duur als het sternhotel en daar zit nog een zwembad ect bij. Ik zal dan eerder naar iets in het dorp kijken.

Inmiddels geweest in Wald Hotel.

Laten we het maar onder ons houden.
Hotel aan de piste als er voldoende sneeuw is (en dat was er), prima ontbijt en diner, goede kamers, sauna en wel een zwembad.
Adresje om te onthouden en wel zeker betaalbaar !

Afgelopen weekend in Waldhotel verbleven. Tweede keer voor ons. Prima hotel, aardig personeel, lekker knus, goed eten, gewoon goed en gezellig. Na het skiën even het zwembad en bubbelbad in… heerlijk. Als er genoeg sneeuw ligt kun je zo de piste af naar beneden en dan met de lift weer omhoog.
Echt een aanrader!

graag zou ik willen weten wie er een appartement of hotel weet aan de piste, of op loop afstand, in Willingen of Winterberg. Wij willen dit jaar toch gaan skien maar niet te ver weg. Onze dochter kan al goed skien maar onze zoon is bijna 4 en hij gaat voor het eerst. Wij willen daarom dichtbij de piste zitten zodat we niet met de auto hoeven. Wie weet er iets??

In Winterberg:
Der Brabander
Haus Herrloh
beide direct aan de piste

Plaats een reactie