Dooi willingen/winterberg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Willingen - Ettelsberg

Er komt een dooi aanval aankomende week… wie heeft er ervaring mee of dit teveel dooi is om volgende week 26/27/28 nog te kunnen skiën in willingen/winterberg?

Die dooi aanval is nog helemaal niet zo heel zeker. Verschillende weervoorspellingen zijn tegenstrijdig. Uiteraard bestaat de kans dat het nog weer eens flink gaat dooien, maar voorlopig vallen de temperaturen in het Sauerland kouder uit dan aanvankelijk werd gedacht. Het is een kwestie van afwachten en spontaan beslissen of je gaat of niet. Het Sauerland is immers een omgeving waar de condities zich extreem snel kunnen veranderen in beide richtingen…

De gehele dag is het in Winterberg rond de 3C geweest en vanaf 17u regent het. De pistes gaan snel achteruit helaas …

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

jha en de komende dagen wordt het nog slechter!!?? ppfff :(

Toch nog alles open m.u.v. Astenstrasse, Nordhang en oefenlift. Onvoorstelbaar eigenlijk na die massa’s warm water van de afgelopen dagen. Een witte kerst zit er nog tenauwernood in met nu nog 15 cm natuursneeuw.

Ik verwacht donderdag nog een witte, natte sneeuw, verrassing boven 700m. Dat heet dan wel pech voor Willingen, maar geluk voor Winterberg… heeeeeel spannend allemaal. Vanaf morgen zakt de temperatuur, dan worden de pistes weer wat harder. Van poedersneeuw en ideale omstandigheden moeten we voorlopig maar even dromen. Maar als je er toch in de buurt bent: zeker de moeite nog waard, vooral vanaf woensdag.

De sneeuw is nu al bijna weg dus dan maakt dooi ook niet meer zoveel uit :P

Not all who wander are lost

Maar morgen naar Willingen afreizen om te skiën zit er niet meer in denk ik

Neuh, ik zou me de moeite besparen…

Neuh, ik zou me de moeite besparen…

Harm op 25 dec. 2012 13:56

Idd, er kan nog een beetje geskied worden maar niet de moeite waard om hiervoor heen en weer te rijden.

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

Plaats een reactie