Sneeuw in Willingen? Annuleren boeking?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Willingen - Ettelsberg

We hebben voor twee nachten een hotel geboekt (via internet), geen aanbetaling gedaan wel via de mail een bevestiging gekregen van onze reservering, Ik vrees dat er de komende week te weinig sneeuw ligt en er niet geskied kan worden. Kan je het hotel dan nog annuleren? Zijn er kosten aan verbonden? De website en de bevestigingsmail geven geen annuleringsvoorwaarden.

Wil

Gewoon even bellen… Simpel…

Wij hebben ook geboekt, maar gaan er wel heen. Volgens mij zijn er genoeg andere ‘wintersport’-mogelijkheden daar. Skien zal het waarschijnlijk niet gaan worden.

Er is een schaatsbaan en een lekker zwembad in Willingen :-)

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

Officieel moet je gewoon betalen. Maar je kunt geluk hebben als je netjes belt en zegt dat je door omstandig niet kunt komen.
Daarom reserveer ik altijd bij booking.com. Daar zitten veel kamers tussen die je nog op het laatste nippertje kunt annuleren. En ze geven de garantie dat ze altijd de goedkoopste zijn. Als je de kamer binnen 24 uur na je reservering elders goedkoper vindt krijg je het verschil terug. Ik had een appartement geboekt en nog dezelfde dag stond op de site van de eigenaar een aanbieding die veel goedkoper was. Na een mailtje kreeg ik het verschil terug. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht, dacht dat het een reclamekreet zou zijn en dat ze wel een reden zouden bedenken om er onderuit te komen.

Plaats een reactie