Skieen Willingen 8 feb 2013 VS Weltcup-Skispringen 2013

Dit onderwerp gaat over de bestemming Willingen - Ettelsberg

Hoi,

Ik ga volgend weekend 8 Feb 2013 naar Centerparcs Hochsauerland en was van plan dagelijks naar willingen te rijden om te gaan skieen. Willingen heeft mijn voorkeur tov Winterberg omdat ik nog heel kleine kindjes heb. Nu heb ik gelezen dat in willingen juist dat weekend wereldbeker schansspringen is, weet iemand of in het skigebied van willingen dan nog drukker is en of het verkeer en parkeren dan te doen is? Was wel van plan s morgens rond 8u30 a 9u dagelijks in willingen te arriveren.

hallo,

ik weet niet of het dan echt veel drukker is, ik ga 9 februari, en heb dat pas geleden de geboekt midden in willingen er was toen nog overal wel wat beschikbaar…

maar aangezien de goede weersvoorspellingen zou het wel is druk kunnen worden…

groetjes

De skischans staat los van het skigebied, skien wordt wel druk gezien het weer.
Parkeren wordt denk ik wel een probleem.

Loat goan

weet er toevallig iemand zo 'n forderband in de omgeving van winterberg?

@Chris S, Kinderland Herrloh (rechts van de oefenweide / links van lift nr 12) in Winterberg (wel wat lastig bereikbaar) De overige 3 lopende banden zijn allemaal van skischolen en de lopende bij de Schneewittchenbahn is tamelijk steil

Hoi, we zijn net 2 weken geleden geweest en ook met kleine kinderen. Er is een lopende band met een leuke kinderafdaling bij vis-o-vis hütte ( zie ook http://www.panoramio.com/photo/81421586). We konden de auto er direct naast parkeren en als onze kleine in slaap viel in de auto lieten we hem gewoon liggen. (er af en toe even naar toe skieën of hij al wakker was)

Plaats een reactie