skiliften/piste nog altijd gesloten?!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Winterberg

Ik vertrek volgende week vrijdag naar Centerpars Hochsauerland (voor de eerste keer) en ik heb een beetje gegokt op die week om wat te kunnen skiën met het gezin.
Dus ben ik reikhalzend aan het uitkijken naar het weerbericht en mijn gebeden lijken verhoord te zijn want het ziet er goed uit!
…maar wat blijkt…er ligt daar nu al redelijk wat sneeuw (sinds donderdagavond als ik me niet vergis) maar er de liften zijn er nog niet open (net gezien op webcam, en dit op zaterdag!).
Normaal zou het daar toch al moeten zwermen van het volk en zouden de liften toch moeten draaien???
…en ik zie net op de app van sneeuwhoogte.nl dat er 1 lift zou open zijn in Winterberg. Dit is toch nog wat weinig al je het mij vraagt.

GRTZ!

Vanaf donderdag heeft het 5 tot 10 cm gesneeuwd. Dat is natuurlijk nog te weinig om liften en pistes te openen. Vandaag wordt er kunstsneeuw gemaakt, maar nog even afwachten hoe lang dit kan en hoeveel sneeuw dit oplevert. Dus dat er nu nog niets open is, is op zich logisch.
Hopelijk nog wat extra sneeuw en wat kouder volgende week dan kun je vrijdag prima skiën.

Houdt gewoon dit topic in de gaten:
https://www.wintersport.nl/forum/topic/138734?page=12#last…

Don`t eat yellow snow

Plaats een reactie