Waar het beste heen 31 januari: Winterberg of Willingen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

A.S. vrijdag 31 januari willen wij een dagje gaan skiën. Dit doen wij elk jaar: het ene jaar naar Winterberg, het andere jaar naar Willingen. Dit jaar is Willingen weer aan de beurt. Alleen nu is het 31 januari skischansspringen in Willingen. Zou het daar dan erg druk zijn? Waar kunnen qua drukte dan het beste heen denken jullie: Winterberg of Willingen?

winterberg, besneeuwing in willingen is nog maar matig

Iemand die het weet?

Winterberg, ligt veel meer sneeuw, en veel meer liften open

Tevens veel meer sneeuwkanonnen. Ik zou niet twijfelen

Winterberg, ligt veel meer sneeuw, en veel meer liften open

Gast638 op 27 jan. 2014 09:28

Qua hoeveelheid zal dit misschien toch niet veel zoveel verschillen en misschien tegen vrijdag wel meer liften open?
En in Willingen is het toch altijd net iets rustiger vind ik…
Sowieso een moeilijke keus!

kneiterdruk komend weekend, overal. Tip voor beginners en licht gevorderden: Niedersfeld (vlak voor Winterberg), gevorderden: Altastenberg. Tussen Winterberg en Willingen zou ik Winterberg kiezen

@Gast184: Tja, maar op a.s. vrijdag (31 jan) nog niet… Geen schoolvakanties, geen feestdagen. Hoogstends wat meer gasten die een dag vrij hebben genomen. Die extra mensen kunnen dan nog prima verdeeld worden. Zaterdag verwacht ik echter een enorme stormvloed aan mensen die uit alle kleine spuitgaatjes zullen komen.

@frans, klopt, ik was alweer op zaterdag beland…

Allemaal bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat het dan toch Winterberg gaat worden.

Ik zou voor willingen gaan! Vandaag was het nog magertjes hier, maar… Heb begrepen dat ze hier de komende nachten alle kanonnen (90) vol gaan laten draaien. Morgen gaat de seilbahn ettelsberg open voor skiers en wsch het grootste deel van de andere pistes. Vrijdagavond van 18.30 tot 21.45 avondski!! Wordt top!

Plaats een reactie