Bandlift voor kleintjes in Winterberg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Hallo,
Onze kinderen van 3, 4 en 6 skien nog niet echt maar vinden het wel erg leuk om met een kleine bandlift/touwlift naar boven te gaan en klein stukje te glijden.

Vorig jaar in Willingen waren de kleine bandliften alleen voor skiles begreep ik. Een grotere was erg lastig voor kinderen omdat je zijwaards er af moest stappen.

Dus als iemand tips heeft voor een leuke speelweide oid waar kinderen ook zonder skiles een kleine afdaling kunnen maken mbv lopende bandlift hou ik me aanbevolen…

Dank en groet van Maarten

Bij lift 12 is het Kinderland, volg de borden "Remmeswiese" en loop vlak voor de piste linksaf. Voor de brug over de rondweg van Winterberg ga je naar rechts en na ca. 250 meter ben je er. Je kunt ook via de Herrloh oefenweide: loop rechts van de rechterlift omhoog, meteen over de rondwegtunnel naar rechts en na 100m ben je er. Hier ligt een vrij lange lopende band waar je links kan skiën en rechts kan sleeën. Op dit moment is het kinderland gesloten, maar ik denk in het weekend wel weer open.

Sorry, ook hier moet je wel zijwaarts afstappen… de andere 3 lopende banden zijn allemaal skischoolliften.

Plaats een reactie