Winterberg Januari

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Hallo allemaal, ten eerste ben ik benieuwd naar de ervaringen van mensen op het gebied van apres ski in winterberg? Wat zijn de leukste apres ski tenten, en rond welk tijdstip is waar het meest te doen? Daarnaast ben ik benieuwd wat jullie verwachten op het gebied van skiën aankomend weekend met de naderende regen.

Skihütte is wel leuk. Maar duurt maar tot half 7. @svennoo is daarna nog op pad geweest in het dorp dus hij weet vast meer :P
Het kan in het weekend pittig druk zijn

Gang is alles

Donderdag op stap bij de Muhvve - in, Vrijdag, Zaterdag eerst de Muhve-in en dan daarna Tenne Winterberg :)! Super leuke avonden gehad en nog steeds, wanneer wil je gaan, ik woon dr hahah :P

Donderdag op stap bij de Muhvve - in, Vrijdag, Zaterdag eerst de Muhve-in en dan daarna Tenne Winterberg :)! Super leuke avonden gehad en nog steeds, wanneer wil je gaan, ik woon dr hahah :P

Esme op 6 jan 2015 21:40

We gaan aanstaande vrijdag tot zondag, waar begint het op de pistes,en is er daarna in het dorp ook nog wat loos?

ik ga zaterdag

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Op de piste bij de brabander als je echt van apres ski houdt en dan rond 22 a 23 richting move in en vanaf een uurtje of 1 richting de Tenne… :) Dat was t wel :)!

Op de piste zijn uiteraard meer gezellige hutjes :)

@Jesper in het dorp was het niet veel leuker… Erg rustig was het.

Der Brabander is inderdaad erg goed qua après-ski, toch @Jesper :P :D

Carnas on Tour

@Svennoo Hahaha helemaal geweldig

Gang is alles

Is er iemand ter plaatse nu in Winterberg,ik wou morgen dagje gaan skieen ? De moeite of niet want moet 350 km enkel rijden…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Is er iemand ter plaatse nu in Winterberg,ik wou morgen dagje gaan skieen ? De moeite of niet want moet 350 km enkel rijden…

Yuri op 10 jan 2015 01:12

't Regent een beetje op het moment… En zaterdag ( vandaag) ook volgens 't weerbericht

Gang is alles

T is weer bijna groen, niet de moeite om heen te kachellen:(

Ik zag het vanochtend op de webcams,slimme zet van thuis te blijven.

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Plaats een reactie