Milieusticker

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

kan iemand mij vertellen of in Winterberg / Willingen een milieusticker verplicht is? Tevens voor de reis er naar toe en omgeving van Winterberg.
Op internet vind je diverse lijsten waar het verplicht is maar ik vraag me af hoe actueel deze zijn?

Dank!

Hallo John, er is geen milieusticker nodig in Winterberg/Willingen, dit is alleen het geval in sommige steden en dan slechts in bepaalde stadsdelen. Dus geen probleem :-)

Dank!

Let er wel op dat je dan niet de snelweg afgaat en door bijv. Dortmund gaat rijden. Daar is hij wel verplicht.

Is er nu nog geen sticker nodig?

Er is geen milieusticker nodig en waarschijnlijk ook niet binnen afzienbare tijd.

Er is inderdaad geen milieusticker verplicht om in het Sauerland te komen. Langs de snelweg wordt altijd duidelijk aangegeven wanneer je een milieu zone betreed.

Wacht even… kom nou toch! Zit ik ineens in een oud topic te typen?! En heel het forum heeft ineens oude topics bovenaan staan. Lekker handig… NOT!

Wegens herhaaldelijk hinderlijk gedrag is de gebruiker "verrekteneger" de komende 3 maanden niet meer welkom op het forum. We gaan ook even kijken of we zijn gebruikersnaam kunnen aanpassen.

Plaats een reactie