Doen of niet doen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Hallo allemaal,

Ik zit eraan te denken om van zondag tot woensdag naar Winterberg te gaan. Temperatuur blijft volgens snow report rond de 0 hangen.

Wat denken jullie gaan of niet gaan?

Erwin

Ben afgelopen zondag geweest en toen was er goed te skieen. Veel sneeuwkanonnen, dus bij nachtvorst kan er aardig sneeuw gemaakt worden. Eind van de middag iets ijziger maar goed te doen. Als er niet teveel regen valt gaan we zondag weer een dag heen en weer. Dus ik zou zeggen doen

Als het nou tegenvalt is er voorderest nog wat te doen in die omgeving? Leuke steden ofzo.

Hmm, als ik de keuze had … ik zou voor Am Feldberg kiezen.
Is een beetje verder door.
Maar’t leven is er vrij goedkoop en pensionnetjes
best betaalbaar…

Ziet er ook wel goed uit en voor mij circa 200 km verder rijden.

Iemand nog suggesties voor een hotel daar in de buurt? Heb wat afgebeld, maar flauw vermoeden dat ik al erg laat ben ;).

Altastenberg is een aanrader, goede sneeuw, veeeel rustiger dan Winterberg en een prachtig dorpje. En Winterberg, Warsten(ja, van het bier) en het Ruhrgebiet(met name Dortmund) liggen vrijwel om de hoek. Dus je zou ook nog naar de kerstmarkt kunnen.

ben gisteren net terug gekomen lag nog volop sneeuw heb geslapen in de golden tulip

Wij kunnen ten alle tijden naar Winterberg gaan, m’n ouders hebben er een appartement. groetjes Linda

Plaats een reactie