HoestNu

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Hallo Mede mensen,
Ik zie op deze site dat het weer in Winterberg nu niet zo optimaal is.
Voorspelling is vanaf begin volgende week een kou front
Wie o wie kan vertellen hoe het er nu is ?

ondanks de regen veel plezier

Eric

Ik ben ook ontzettend benieuwd naar het antwoord op deze vraag! Is het de moeite waard om morgen (dinsdag 23 dec) heen en weer te gaan voor een dagje Winterberg?

b.v.d. voor de reacties!

Er zijn aardig wat liften open. Vandaag nog kans op regen en temperaturen boven nul. Vanavond zakt de temperatuur en morgen waarschijnlijk droog en kouder. Zie http://www.winterberg.de
Kijk eens naar de webcam beelden… ziet er slecht uit, kale plekken en ijs…

Er zijn weer wat dagen voorbij.
op de site ziet het er niet echt wit uit erg jammer.
Er komt een kou front aan dus wie weet.
Wij gaan 27 december naar Winterberg en hopen op het beste.

Mocht er nog iemand geweest zijn hoor ik het graag.

Groetjes en fijne kerst dagen.

Eric

Ik ga deze Kerstvakantie mischien ook nog eens skiën in Winterberg, maar het is een droog koudefront dus geen sneeuw. Mischien gaan ze wel dag en nacht beginnen met kunstsneeuw te spuiten op zoveel mogelijk pistes (altans dat hoop ik).

Ik ben vandaag al terug gaan zien op de webcams en zo te zien liggen de pistes waar men kunstsneeuw kan spuiten heel goed.
Ik denk er dus toch over om voor 1 of 2 dagen te gaan skiën.

Wij gaan waarschijnlijk morgen ook, afhankelijk of de pistes tot het einde van de middag er nog redelijk uit zien. Gister was dit namelijk nog niet het geval.

Hoi allemaal,

we zijn net terug jammer genoeg erg weinig sneeuw (enkel door de sneeuw kanonnen)
En waar sneeuw lag was het erg druk
Toch leuk , maar net echte sneeuw veel leuker…

Groetjes

Eric

Tja dat hou je als er een tijdje geen sneeuw is gevallen. Als dat zo is, raad ik je aan om naar een rustiger gebied te gaan, zodat de piste’s wat langer goed blijven. Maar het is altijd beter dan een indoorbaan in Nederland.

Plaats een reactie