3 februari nog skieen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Hallo.

We hebben een paar daagjes winterberg geboekt woe 3 feb nu gaat het net voordat we komen een paar dagen boven nul gaat de sneeuw het in winterberg dan nog houden zodat je kan skieen, kunnen ze dat redden met die sneeuwkanonnen of is dat verloren zaak?

Ik zou niet te hard roepen dat het boven nul gaat worden, niks is zeker als je twee weken vooruit gaat kijken. En ik denk dat ze het wel redden

Certified ski-boy, glijbewijs

Waar is al die paniek meteen voor nodig? In wb hebben ze nu echt een enorm dikke laag sneeuw op de pistes liggen van de afgelopen week en er wordt nogsteeds besneeuwd. Als hete cht zo warm wordt als voorspeld kunnen ze komende week niet meer besneeuwen maar een laag van meer dan een halve meter sneeuw is echt niet zomaar weg.

#proudtobepartofleswintersporters

De dikke laag die er nu ligt heeft houdt het, mits het niet al te gek wordt, waarschijnlijk prima tot half/eind maart.

Ik zit er ook van 5-12 februari , hopenlijk redt de sneeuwlaag het of valt er nog wat sneeuw bij in de eerste dagen van februari

Winterberg/La plange/Les 4 valles

Ik zit er de 21ste feb. Ik ga ervanuit dat ik zo vanaf mijn appartement de piste op kan knallen.

Aankomend weekend ben ik er, en wat ik zo lees moet dat goed komen.

Het zou rond de maandwisseling kouder worden.

Plaats een reactie