snowboard huren

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

…nieuw op het forum:)

vrijdag as willen we voor het eerst naar Winterberg om te snowboarden. Ik heb de diverse onderwerpen al doorgelezen, maar kom er niet geheel uit, vandaar onderstaande vragen.

  • kun je alleen maar een snowboard en schoenen reserveren dmv betaling met paypall?

-wat is het voordeel van online registreren bij een verhuurbedrijf als Klante/Schneider

-welk verhuurbedrijf geniet de voorkeur mbt parkeren(gratis) en rechtstreeks bij een lift?

Hoor het graag,
groet

Geen ervaring met de verhuur daar, maar kijk even oo google maps dan kun je zo zien welke dichtbij een lift zitten

Wij hebben een maand geleden tijdens een shortski in Winterberg voor mijn vrouw losse skis gehuurd bij Schneider aan P2. Hier kan je ook gelijk gratis parkeren dicht bij de piste, maar dan moet je wel vroeg wezen (voor half 10). Wij hadden niets vooraf gereserveerd, maar wij hadden dan ook het voordeel dat we in een rustige week konden. Bij schneider ben je verzekerd van goede kwaliteit materiaal, het kost voor een paar dagen misschien een tientje extra, maar ik vind dat het zeker waard.

Nog een tip: Wanneer je op een drukke dag gaan is het aan te raden om zeker op de terugweg, wanneer je rond 5u vertrekken, niet over de hoofdweg terug te rijden volgens de navigatie, maar om via altastenberg en nordenau te rijden, dit is korter, je hebt fenomenale uitzichten onderweg, en het scheelt soms gewoon 1,5u file…

Born to Ride

Plaats een reactie