kerstmarkt

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

wie weet wanneer de kerstmarkt in Winterberg van start gaat???

17 december tot en met 6 januari.

Is deze markt wel de moeite waard? Wij zijn dan in in de buurt.

is wel gezellig hoor ;)

wij gaan dit ook combineren met dagje skiien en dagje markt. mits de sneeuw er is :p

Ok Thanks. Wij komen zaterdag 24 dec aan en willen daarna de markt over en een lekker hapje eten. Met de kerst gaan we dan een paar dagen skieen.

Oh dat is wel een heel gezellige tijd hoor! Je kan over het hele plein gezellige plekjes vinden! Veel plezier

Hallo,
mijn vriend en ik gaan volgende week vrijdag richting winterberg voor een weekendje maar is er zaterdag en zondag genoeg te doen dan in winterberg. het gaat ons het meest om de zondag, aangezien we zaterdag middag aankomen en maandag weer weg gaan.
groetjes

bianca,

17e dus de zaterdag is de opening van de markt dus heel veel te doen in winterberg, en reuze gezellig.

en met een heel veel geluk zijn de pistes ook open, of misschien een paar!

@ Bertjan

Dank je wel:)
We hebben er nu al zin in
ik hou het weer in winterberg goed in de gaten
:)

Hallo
Ik had nog een vraagje
Wij zitten op 15 minuten rijden van winterberg af en is er iemand die weet waar wij gratis kunnen parkeren in de buurt van het centrum, aangezien we graag de binnenstad willen bezoeken en s’avonds de kroeg in willen.

Het is de eerste keer dat we een weekendje die richting op gaan, En wij verblijven in het dorpje Hoheleye.

Pas op voor vergiftigde schnaps …

Die laatste lift halen...

@Stijn
ik drink geen schnaps dus dat komt wel goed
maar dank je voor de waarschuwing:)

beter pak je dan een taxi ;)
kan iedereen wat drinken en zo duur zijn taxi’s niet.

ik heb geen antwoord op je vraag trouwens :P

als de taxi´s maar niet zo duur zijn als hier in nederland
hahahahahahah

geef niet we komen er wel:)

Hallo
Ik had nog een vraagje
Wij zitten op 15 minuten rijden van winterberg af en is er iemand die weet waar wij gratis kunnen parkeren in de buurt van het centrum, aangezien we graag de binnenstad willen bezoeken en s’avonds de kroeg in willen.

Het is de eerste keer dat we een weekendje die richting op gaan, En wij verblijven in het dorpje Hoheleye.

Bianca op 13 dec. 2011 19:30

Parkeren bij Kaufpark.

Wij zijn vanmorgen terug gekomen
we hebben vanaf Hoheleye de bus naar winterberg gepakt, En wat betreft het weer hebben we geluk gehad veel sneeuw:)

Hallo,

Wij zijn de komende kerstdagen in winterberg. Ik heb gehoord dat het bijna onmogelijk is om deze dagen uit eten te gaan (alles zou dicht zijn). Heeft iemand hier ervaring mee?

Plaats een reactie