beste vertrektijd om af te reizen naar winterberg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

hallo,
wij willen a.s. vrijdag 27-2 vertrekken vanaf amsterdam naar winterberg. Kan iemand vertellen wat de beste tijd is om de (meeste) files te vermijden? Wij dachten vroeg te vertrekken!
Alvst bedankt…

of vroeg voor de ochtendspits, of tussen de ochtend- en de avondspits of na de avondspits. Hoelaat wil je in Winterberg aankomen?

Hoi,
Wij kunnen om 15.00 het appartement in, maar ik wil eigenlijk zo min mogelijk in de fila staan met twee kinderen!

Wij zijn 4 uur S’ochtends vertrokken en geen file…

wat voor auto heb je?
wel winterbanden zeker,
voor winterberg is maar 4 uur rijden maakt niks uit het is op die route nooit druk eigenlijk

Rond 9 uur, na de ochtend. Tijd zat, ideaal vr de Kids.

Nooit druk?? Grapje zeker? Eerst de A1 of A2 af, vervolgens van Arnhem naar Oberhausen, vandaar het Ruhrgebiet door via Kamener Kreuz en Kreuz Unna Ost. Die wegen staan bijna garant voor drukte, met name bij het Kamener Kreuz zijn ze druk aan het bouwen en staat er vaak file. Als je dat eenmaal hebt gehad valt het meestal wel mee met de drukte.

gouden tip voor de mensen die met de auto gaan
pak niet het kamener kreuz maar ga richting bundesstrasse 1
door dortmund heen geen last van files en is goed te rijden

ja die ervaring heb ik ook niet rond de spitstijden door het ruhr gebied voor de rest maakt het niet uit

Zolang ze bezig zijn met het Kamener Kreuz moet je die inderdaad mijden, zoals ik al in bovenstaand bericht heb gemeld. Hopelijk is de doorstroming beter als de bouw klaar is. Wanneer zijn ze daar trouwens klaar, iemand een bord gezien langs de autobahn hierover?

Plaats een reactie