arrangement

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Wij hadden deze reis geboekt maar vanwege gezondheidsreden kunnen wij niet gaan.

Een midweek voor 2 personen in Winterberg (Sauerland) bij Hotel zur Sonne! 3-daags arrangement voor 2 personen bestaande uit:

  • 2 overnachtingen in een standaard kamer met douche/toilet/tv
  • Een welkomstdrankje bij aankomst.
  • 2 x een uitgebreid ontbijtbuffet.
    Nederlands hotel.

Aankomstdata:
15 maart tot 20 maart (met aankomst op 15, 16, 17 of 18 maart)
22 maart tot 27 maart (met aankomst op 22, 23, 24 of 25 maart)

14 tot 17 april (aankomst op 14 of 15 april)
19 tot 21 april,( 20 tot 22 april)
10 tot 14 mei (aankomst op 10, 11, 12 of 13 mei)
17 tot 21 mei (aankomst op 17, 18, 19 mei)

Kosten: ? 80,00

Exclusief toeristenbelasting ? 2,00 per persoon per nacht

Is er iemand die er interesse in heeft?

Nou dacht het niet, wat een slecht hotel,de kamers zijn zeer slecht, het eten is niet te eten zowel ontbijt als avondeten als ik je een advies mag geven ga er niet heen. dat hotel moesten ze sluiten. met de carnaval daar geweest

Zijn er ook mensen die positieve ervaringen hebben?

Ja, echt wel. Slechte ervaringen zijn doorgaans een momentopname! En zal wel iets van waar zijn. Maar het helpt niemand vooruit hier beklag te doen! Daar spreek je best de manager voor aan. Die zullen alles doen om herhaling te voorkomen!

Ik denk dat T niet in Zur Sonne is geweest. Dit is namelijk een zeer goed aangeschreven hotel en heeft niet voor niets een 8,5 waardering bij Zoover.

Dit zal een moment opname zijn geweest. Ik, en mijn kameraden, hebben er niets dan lof over. Daar zal wel iets persoonlijk zijn fout gegaan! In dat geval treed ik de mening van Stig bij. Dit had je beter met de manager uitgeklaart. Hier even kritiek spuien zonder dat de tegenpartij zich kan weren vind ik, persoonlijk, laag!

Verkocht.

Plaats een reactie