skien tot bij accomodatie

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Mijn dochter wil skiën. Kijkt naar t Landalpark in Winterberg. Maar ze geeft borstvoeding. De vraag: “kan ze tussen de middag naar accommodatie Landal om te lunchen en borstvoeding te geven?”

Als ik het goed heb gezien ligt dit idd aan de piste. Dus een tussenstop zou idd niet te veel tijd moeten kosten. Het maakt dan nog wel uit waar je op het park zit. De eerste huisjes liggen aan de piste de rest iets verder weg.

Waarom zou dat niet kunnen 😂? je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt en kunt zo je accomodatie weer naar binnen, nu ligt die ook nog is aan de piste. Niemand die je zou tegenhouden lijkt me zo.

Hoe Hoger Hoe Beter

Dat ligt wel aan de sneeuwkwaliteit. Deze piste is zeer gevoelig voor de wisselende omstandigheden waar winterberg regelmatig mee te maken heeft en dan is deze gesloten. Nu is deze ook dicht.

Ik heb maar even een kaartje gemaakt omdat de reacties elkaar een beetje tegenspreken.
Je kunt naar mijn weten op grofweg 3 punten het park op.
Omdat het park tegen een helling opligt kan het dus nogal verschillen of je wel of niet handig bij je huisje kunt komen.

Punt 1 onderaan de landallift is inderdaad niet altijd bereikbaar omdat deze piste (nu ook) gesloten is.
Punt 2 is bijna altijd bereikbaar.
Punt 3 is altijd bereikbaar (centraal punt in het skigebied) en gewoon de hoofdingang van het landal park.

null

Veel plezier!

Don`t eat yellow snow

@Hannie: is dit jouw vraag van de dag? Spannend wat je morgen weer voor reactie krijgt…

https://www.wintersport.nl/forum/topic/388138

Lekker gedaan @jaapm! Volledig helder top!

Gemeende reactie, niet cynisch bedoeld. Ik kende de situatie daar niet, maar nu 100% duidelijk

*bericht bewerkt door HN65 op 05 jan 2018 09:30

@Hannie: is dit jouw vraag van de dag? Spannend wat je morgen weer voor reactie krijgt…

https://www.wintersport.nl/forum/topic/388138

77steve op 5 jan 2018 09:20

Ik dacht dat ik op t verkeerde forum zat

Plaats een reactie