BEWintersport is ook beschikbaar op wintersport.be
sluiten
skilift bremberg Skiliftkarussell Winterberg

skilift bremberg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

• Mr.B
    Mr.B 25-01-12 16:31
    Mr.B 25 januari 2012 · 16:31
    Iemand enig idee waarom de skilift van de bremberg gesloten is?
  • Frans 25-01-12 16:37
    Frans 25 januari 2012 · 16:37
    Dat heeft te maken met overcapaciteit. De piste is wel geopend en kan worden bereikt via de nieuwe Büre-Bremberg Xpress stoeltjeslift. De sleeplift gaat pas weer open als het te druk wordt.
    Sauerland² + Tatra² = Alpen²
  • Greenfield 25-01-12 16:46
    Greenfield 25 januari 2012 · 16:46
    Als ik de webcams bekijk zag ik gewoon 2 gasten in de Bremmberglift zitten..
    Als het wit is kun je er over naar beneden...
  • Frans 25-01-12 16:55
    Frans 25 januari 2012 · 16:55
    De Bremberg sleeplift waarover we het hebben heeft geen webcam. 😉

09 - Bremberg: Skilift geschlossen, Abfahrt geöffnetwww.skiliftkarussell.de
  • Mr.B
    Mr.B 25-01-12 17:18
    Mr.B 25 januari 2012 · 17:18
    Dank voor het antwoord Frans. Echter hoe kom ik weer boven? Kan me namelijk geen andere lift herinneren...
  • Frans 25-01-12 17:21
    Frans 25 januari 2012 · 17:21
    @Mr. B: Via de splinternieuwe Büre-Bremberg Xpress stoeltjeslift. Deze stoeltjeslift staat op de plaats waar vorig jaar nog de sleeplift naar de Grosse Büre liep. De nieuwe stoeltjeslift loopt echter helemaal door naar de top van de Bremberg. Het volgt zich vanzelf. De piste is hiermee ook een heel stuk langer geworden! 😃
  • Mr.B
    Mr.B 25-01-12 18:41
    Mr.B 25 januari 2012 · 18:41
    Frans bedankt. Kon me het al niet herinneren van vorig jaar (logisch ook als het een nieuwe lift is). Deze staat volgens mij ook nog niet op de panoramakaarten op internet als ik het zo bekijk. Ik ga er donderdag 2 februari heen tot en met zondag en dan gaan we het ervaren. Klinkt goed. Ben benieuwd
  • Greenfield 25-01-12 19:29
    Greenfield 25 januari 2012 · 19:29
    Sorry Frans, wist ik niet. Moet nodig weer eens naar winterberg om de nieuwe liften te bekijken😃
    Als het wit is kun je er over naar beneden...
  • Rob
    Rob 25-01-12 23:14
    Rob 25 januari 2012 · 23:14
    Ik ben er al 10 jaar niet meer geweest 😞
    Ga er maandag maar eens kijken alleen is er niemand die mee kan in mijn omgeving.
    En toch wil ik gaan 😃.
    Iemand zin om mee te rijden (vanaf Arnhem)?
  • Jorden 26-01-12 09:07
    Jorden 26 januari 2012 · 09:07
    Ik ben er al 10 jaar niet meer geweest 😞
    Ga er maandag maar eens kijken alleen is er niemand die mee kan in mijn omgeving.
    En toch wil ik gaan 😃.
    Iemand zin om mee te rijden (vanaf Arnhem)?Rob op 25 jan. 2012 23:14

Alleen gaan is helemaal niet vervelend heb ik ervaren vorig weekend. Skivrienden van me hadden ook andere bezigheden. Alleen gaan heeft ook voordelen. Je kunt lekker knallen op de piste en ik kom eigenlijk altijd wel aan de praat in de lift met andere mensen. Wat ik wel een klein nadeel vond was lunchen. Dat is wat ongezelliger en bij drukte lastig plek vinden. In je eentje een hele tafel bezetten voeld niet goed voor mij. En aanschuiven ergens voelt ook vreemd. Al was dat tijdens de koffie wel weer leuk omdat ik iemand trof die als "vervoersmoeder" met haar kindeen mee was maar niet zelf skiede. Dus die was ook alleen. Geeft leuke gesprekken.

Als ik op maandag niet had hoeven werken was ik met je mee gegaan. Maar helaas, ik moet het van weekenden hebben.
  • Rob
    Rob 26-01-12 22:43
    Rob 26 januari 2012 · 22:43
    Jorden wees maar niet ongerust dat ik thuisblijf 😃. Ik moet ook werken maar soms moet je ook ff wat anders doen.
    Ik ga alleen maar voor onderweg zou het gezelliger zijn.
    Maar goed, Durkum zou bijna op de route gelegen hebben.

Plaats een reactie

Om te posten op dit forum heb je een account nodig. Login of maak een account aan.