Der Brabander zoekt skileraren, ideaal om voordelig zeer gewild DSLV -diploma te halen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Skischool Der Brabander zoekt skileraren voor zowel het hele seizoen als voor weekenden en vakanties.
Ben jij gediplomeerd, dan is dat een enorm pluspunt, ook voor je salaris.

Heb je nog geen diploma, maar wil je die wel graag halen? Dan krijg je bij ons gratis een uitgebreide interne opleiding en kan je tegen zeer voordelig tarief In de loop van het seizoen examen doen bij de Duitse vereniging voor beroepsskileraren DSLV. Dit diploma is ook in andere landen zeer gewild en vergelijkbaar met Het Oostenrijkse Anwärter

Goede arbeidsvoorwaarden bij een beregezellige skischool van een zeer fraai Nederlands hotel met de grootste adres-ski hut van boven de Alpen en een skilerarenhuis direct aan de pistes.

Kijk voor meer informatie ophttp://www.skiplezier.nl

*bericht bewerkt door Harry(Winterberg) op 26 sep 2020 12:46

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

Weet je het wel zeker @Harry(Winterberg)
Zou je het niet bij de vaste kern houden dit jaar van Corona.
Als er veel minder gasten komen ( men spreekt van tientallen procenten) hebben DIE tenminste nog werk.
Al is dat ook nog maar zeer de vraag.
Ik denk dat de vaste leraren het zeker niet kunnen waarderen als de nieuwe lichting hun directe concurrenten worden.

Goede arbeidsvoorwaarden bij een beregezellige skischool van een zeer fraai Nederlands hotel met de grootste adres-ski hut van boven de Alpen en een skilerarenhuis direct aan de pistes.

Ik denk dat die apres-ski hut deze winter dicht blijft :)

@Hooykaas ik snap dat je er een bepaalde mening over hebt, maar dat hoef je niet bij elke vacature die op de site komt te plaatsen. Je punt is duidelijk, het is aan de skischolen én skileraren die daar interesse in hebben om hier op te handelen. Alvast bedankt.

Wij gaan er van uit dat skilessen plaats kunnen vinden en dat er eerder meer dan minder skileraren nodig zijn.

Grussgott.... Ach, geht der Lift so hoch?

Plaats een reactie