is er sneeuw met kerst in winterberg.

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

wij zijn van plan om met de kerstdagen naar winterberg te gaan van landal parken zodat onze hond ook mee kan,maar ligt er dan al wel sneeuw in winterberg rond de kerstdagen,heeft iemand ervaring van de afgelopen jaren.

Soms wel soms niet of…

´t kan vriezen en ´t kan dooien…

Niets over te zeggen…gewoon de webcams in de gaten houden

tja, Winterberg is erg sneeuwonzeker. als je geluk hebt, kan er 80 centimeter liggen, maar het kan ook +10 zijn met regen. Wil je gewoon een paar daagjes weg om wat te ontspannen, geen probleem, maar moet het echt wit zijn, dan de weersverwachting goed in de gaten houden, en op het laatse moment wat proberen te boeken.

Running against the wind

Hou ook de Hunau-piste en de pistes van Willingen in de gaten, dan heb je meer keus en kans dan alleen Winterberg in dezelfde regio.

Hallo,

Er valt nu nog weinig voor te zeggen. Ik heb half december als eens in Winterberg gestaan, maar ook eind december zitten twijfelen om die kant op te gaan door de sneeuwcondities. Hou de weerberichten in de gaten zou ik zeggen:

http://www.winterberg-wetter.de/vorhersage

Weet iemand mij ook te vertellen of er sneeuw in Noord-Brabant ligt met de kerst? Zou fijn zijn. Geef ook ff je telefoonnummer zodat ik je kan afbokken voor als het niet zo is.

Heb van betrouwbare bron wel vernomen dat er sneeuw ligt in limburg, kijk maar op de site van Snowworld!

Niet grappig.

Ook niet grappig.

Zou er geen geld op zetten. Ligt er wel sneeuw is het super druk en bij regen kun je beter thuis zitten!

ik ga elk jaar naar winterberg met kerst al 13 jaar
en ik heb volgens mij 1 of 2 toen we daar aankwamen geen sneeuw gehad maar die gad daarna ging het al sneeuwen.
dus…
p.s er ligt ook al sneeuw in zoetermeer kijk maar webcams snowworld

Ze zouden in winterberg ook een skihal mooeten plaatsen, kun je zomer en winter skien met dus 100% zekerheid!

Gewoon een dak (en klimaatbeheersing) over de 23km piste haha!

Inderdaad de sites winterberg-wetter.de en willingen-wetter.de in de gaten houden… Ik zou overigens voor Willingen gaan, want da’s een veel mooier gebied met mooiere pistes en een stuk minder druk… Wij zij vorig jaar meerdere keren een dag die kant op gegaan, maar dan op basis van de webcams en weerberichten en gewoon een paar dagen van tevoren beslissen… :)

2 jaar gelden lag er 40cm sneeuw eind november

Het blijft altijd een beetje een gok in December. Dit jaar is de sneeuw erg laat, maar met een beetje geluk zet het door en kunnen we in ieder geval de piste op en slalommen tussen de mensenmassa door. Op deze site in ieder geval een hele serie webcams: http://hotelwinterberg.net/weer/webcams/

Plaats een reactie