Parkeren Winterberg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Hallo allemaal,

Dit weekend wil ik graag naar Winterberg een dagje skiën. Mijn vraag is: waar kan ik het beste parkeren? En kost dit geld? Zo ja, hoeveel per dag?

Parkeerplaatsen rondom de pistes en in het dorp! Vaak vragen locals wel een kleine vergoeding ja (zo rond de 3/4 euro). Maar aan parkeerplaatsen in ieder geval geen gebrek :)

Inderdaad. Zodra je Winterberg binnenrijdt staan parkeerplaatsen duidelijk op de borden aangegeven. Je kan dan een parkeerplaats uitzoeken naar vrije keuze. Bij elke parkeerplaats is ook een skiverhuur aanwezig, mocht je deze nodig hebben.

Bedankt voor jullie antwoord! En tips m.b.t. een goed hutje om te lunchen? :)

Vind zelf het eten onderaan bij de Quickjet best lekker. Quicks Skihutte heet die als ik me niet vergis. Hoe dan ook kun je die denk ik niet missen :)

Hoewel ik niet zo vaak ga lunchen in Winterberg, aangezien dat voor mij behoorlijk in de papieren kan lopen ;) , kan je zowel bij Quick’s Hütte als bij Möppi’s Hütte, St. Georg Schanze en het Bobhaus prima tot goed eten. Ski ze in de ochtend allemaal bij langs en maak je persoonlijke vergelijking in sfeer, aanbod en prijs.

Plaats een reactie