rurquele

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Dit weekend naar de rurquele gegaan hadden nog puntenkaarten van vorig jaar over.Werd gezegd in februari 2012 blijft altijd geldig!!!
Zondag wouden de kids nog even skieen bij de rurquele en eenmaal daar zagen we de dat ze een elektronische kaartensysteem hadden gekregen (erg habibabi neergezet).
Bij de kassa bleek dat er van eigenaar is gewisseld en de kaarten niet meer geldig waren!! Nu kun je allleen een dag/halve dag kaart kopen. Zou niet weten wie zich op deze kleine en vooral korte piste zich een hele of halve dag kunnen vermaken!! Advies rij 3 minuten verder en voor het zelfde geld een heel skigebied.

Dit weekend naar de rurquele gegaan hadden nog puntenkaarten van vorig jaar over.Werd gezegd in februari 2012 blijft altijd geldig!!! Zondag wouden de kids nog even skieen bij de rurquele en eenmaal daar zagen we de dat ze een elektronische kaartensysteem hadden gekregen (erg habibabi neergezet). Bij de kassa bleek dat er van eigenaar is gewisseld en de kaarten niet meer geldig waren!! Nu kun je allleen een dag/halve dag kaart kopen. Zou niet weten wie zich op deze kleine en vooral korte piste zich een hele of halve dag kunnen vermaken!! Advies rij 3 minuten verder en voor het zelfde geld als bij de rurquele heb je een groot skigebied in winterberg.

Gast684 op 17 dec. 2012 13:21

Dat vraag ik mij ook af. Vorig jaar hier nog even geweest, om te sleeën met ons zoontje van 3 en hij wilde mij wel eens zien skiën. Dus voor 1 euro naar boven gegaan, eenmaal beneden besloten nog een keer te gaan en toen mocht ik de rest van de middag (was aan het einde van de middag, ik had nog 3 kwartier) wel gratis. Maar na 3 keer had ik het wel gezien.

Ik spaar liever mooie herinneringen dan materiele zaken

Plaats een reactie