Avondskien

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal 3000

Kan je avondskien in Zillertal 3000?

Weet niemand hier antwoord op?

niet zo ongeduldig aub. Volgens mij kan het in Kaltenbach.

Ik heb even gekeken op skiresort.de en ik zag dat bij bijvoorbeeld skiwelt wel nachtski in het overzicht stond, maar bij mayrhofen niet. Denk t niet dus.

null

null

Gang is alles

Avondski is inderdaad niet mogelijk in dit gebied. In het wat verdergelegen Kaltenbach behorend tot skigebied Hochzillertal-Hochfügen) is dit wel mogelijk. Wanneer je een Super-Skipas Zillertal neemt, heb je tot alle gebieden in het dal toegang, dus kan je ook eens een avondje hier gaan skiën (tenzij je wat vroeger of later in het seizoen gaat, dan is dit niet altijd mogelijk).

Avondski is inderdaad niet mogelijk in dit gebied. In het wat verdergelegen Kaltenbach behorend tot skigebied Hochzillertal-Hochfügen) is dit wel mogelijk. Wanneer je een Super-Skipas Zillertal neemt, heb je tot alle gebieden in het dal toegang, dus kan je ook eens een avondje hier gaan skiën (tenzij je wat vroeger of later in het seizoen gaat, dan is dit niet altijd mogelijk).

Sofie3 op 25 okt. 2013 16:58

Wij verblijven in Finkenberg ( short ski met de bus ).
Kan je daar geraken met de bus of trein?

Avond ski in Kaltenbach valt buiten de Super-Skipas. Ik zou niet vanuit Finkenberg met het OV naar Kaltenbach gaan voor de avondski, is volgens mij al gauw 1 uur reistijd (enkele reis).

Vanuit Finkenberg met de bus, of tot Mayerhofen met de bus en dan de Zillertalerzug, maar voor 2 uurtjes skiën ben je dan wel een tijdje onderweg.

Dienten Die Alte schule

Vanuit Finkenberg met de bus, of tot Mayerhofen met de bus en dan de Zillertalerzug, maar voor 2 uurtjes skiën ben je dan wel een tijdje onderweg.

Elly3 op 25 okt. 2013 17:18

Die Elly se. Ben je weer bijna heel de winter in Dienten?
Wij zitten trouwens niet zo ver af…

@Phil, zijn weer regelmatig in Dienten, zag idd dat jullie ook naar Saalbach gaan. Skién op Kaprun is ook mogelijk hoor, maar je hebt in Saalbach- Hinterglemm zoveel piste dat je daar helemaal niet weg hoeft, is ook nog wel een stuk rijden hoor!

GR Elly

Dienten Die Alte schule

@Elly3, moeten jullie maar eens naar Saalbach komen om te skien & snapsen

Plaats een reactie