Mayrhofen Carnaval 2012

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal 3000

Wie gaan er in de week van 19 Febr tm 25 Febr.2012 naar Mayrhofen? Ik ga in die week voor het eerst alleen op wintersport maar het lijkt me leuk me aan te kunnen sluiten bij een gezellige groep.Ook als men evt. een dagje naar Gerlos wil gaan ben ik daar zeker voor in…Met meerdere is het wat makkelijker om gewoon een taxi of zo te pakken,omdat ik weet dat het met openbaar vervoer niet echt een handige verbinding is.
Ik ben zelf een ervaren skier,die ook echt geniet van het op de piste zijn met wat heerlijke tussenstops uiteraard.Apreski is niet direkt mijn ding.Ben zelf 30+,dus het is wel zo fijn als mensen die reageren een beetje van dezelfde leeftijd zijn.NOPE dit is geen relatieplanet of zo hahaha!!!

Alleen op wintersport. Man, muziek in de oren en de hele dag knallen! Heerlijk!
Maar met meerdere natuurlijk wel iets gezelliger. Succes moet de zoektocht.

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Kijk eens bij reisorganisaties voor singlereizen. Dit is ook leuk voor mensen die niet (wanhopig) op zoek naar een liefdespartner.

Alleen op wintersport. Man, muziek in de oren en de hele dag knallen! Heerlijk!

Thomas op 18 nov. 2011 19:21

Haha + 1 000 000 000 000

dagje Gerlos: gewoon met het treintje naar Zell am Ziller en daar de gondel omhoog nemen.
na zo’n 15 km skiën sta je in het centrum van Gerlos!

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Kijk eens bij reisorganisaties voor singlereizen. Dit is ook leuk voor mensen die niet (wanhopig) op zoek naar een liefdespartner.

RR op 18 nov. 2011 20:42

Dat had ik idd al bekeken,want met zo’n groep is wel gezellig,denk? Deze gaan alleen; of niet naar Mayrhofen(my favorite place) of niet in die periode,en kwa vakantie ben ik gebonden aan die week.
Evengoed bedankt voor de tip.

Kijk eens naar andere plaatsen dan Mayrhofen… zo bijzonder is het echt niet hoor.

Mayrhofen is inderdaad best leuk, maar zoals RR zegt

Kijk eens naar andere plaatsen dan Mayrhofen… zo bijzonder is het echt niet hoor.

RR op 18 nov. 2011 22:48

Zelfs al wil je alleen in het Zillertal blijven zijn er nog genoeg andere leuke plaatsen over!

If you snooze, you loose!

@Jeff en RR…Beide waar wat jullie zeggen, en goed bedoelt.Er zijn meer leuke plaatsen,maar ik kom juist daar graag en ga er daarom ook heen.
Alleen met goed bedoelde adviezen heb ik nog steeds geen antwoord op mijn oproep die ik geplaatst heb hahaha. :-)

@Jeff en RR…Beide waar wat jullie zeggen, en goed bedoelt.Er zijn meer leuke plaatsen,maar ik kom juist daar graag en ga er daarom ook heen.
Alleen met goed bedoelde adviezen heb ik nog steeds geen antwoord op mijn oproep die ik geplaatst heb hahaha. :-)

Deby op 19 nov. 2011 14:43

Ik denk persoonlijk dat de kans dat je de staatsloterij wint (ook zonder lot) groter is dan dat hier toevallig iemand op dit topic klikt, wat ook alleen in de carnavalsweek naar Mayrhofen gaat, die ook opzoek is naar gezelschap en hier reageert.

Even a bad day skiing is better then a good day at work

wat=die

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Ha Deby,

Mayrhofem is supergezellig en wij zijn present vanaf de 19e… Wij gaan met zes dertigers(verschillende skinivo`s) een feestje bouwen. Ben nog nooit met carnaval geweest maar wordt vast leuk.
Als je wilt kunnen we wel wat afspreken, Mijn vrouw is de enige dame in het gezelschap dus wie weet vindt ze wat vrouwselijk geze;schap wel leuk…

Hoi Maarten,

Lijkt me absoluut gezellig om wat af te spreken. Ik wilde al groeples enzo gaan nemen,en hoewel dat altijd goed is om nog even een lesje te nemen vind ik dit toch leuker.Mail me anders even op dvandendungen@hotmail.com dat praat wat makkelijker,dan via dit forum ;-)

Plaats een reactie