Sneeuwsituatie Mayrhofen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal 3000

Is er iemand ter plekke die mij kan vertellen hoe de condities in Mayrhofen momenteel zijn?
Hoe zijn de pistes, zijn de verbindingen open? en hoe is het met de drukte gesteld?

Alvast bedankt!

Wij waren er vorige week. Sneeuw valt tegen, zeker in de loop van de middag. Er was dan ook meer dan 2 weken nauwelijks wat gevallen in dit gebied, maar als het goed is valt er nu wel weer wat sneeuw. Alle pistes en liften waren wel gewoon open. Het was gelukkig erg rustig. Over het algemeen een prima week gehad in Zillertal 3000 en Zillertal Arena!

Wij waren er vorige week. Sneeuw valt tegen, zeker in de loop van de middag. Er was dan ook meer dan 2 weken nauwelijks wat gevallen in dit gebied, maar als het goed is valt er nu wel weer wat sneeuw. Alle pistes en liften waren wel gewoon open. Het was gelukkig erg rustig. Over het algemeen een prima week gehad in Zillertal 3000 en Zillertal Arena!

daanprat op 8 feb 2017 10:52

Dank voor de update!

Iemand nog een update?

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Ff geduld. Zal er komende week wel een dag gaan boarden.

Übung macht den meister!!!

Of je bekijkt het video weerbericht van Roel: https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/348434/zwaartepunt…

Sneeuwkwaliteit is echt niet slecht. Voldoende dekking op de pistes.
Zondag en maandag werd de sneeuw wat zacht en daardoor op (vooral) maandag als vroeg de bekende bulten op de piste. Gisteren was het zicht minder maar wel weer vlakkere pistes. Vannacht is er een paar cm bijgevallen, ben benieuwd of dit nieuwe zachte pistes betekend of juist door de drukte weer vele losse hopen sneeuw.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Sneeuwkwaliteit is echt niet slecht. Voldoende dekking op de pistes.
Zondag en maandag werd de sneeuw wat zacht en daardoor op (vooral) maandag als vroeg de bekende bulten op de piste. Gisteren was het zicht minder maar wel weer vlakkere pistes. Vannacht is er een paar cm bijgevallen, ben benieuwd of dit nieuwe zachte pistes betekend of juist door de drukte weer vele losse hopen sneeuw.

Veenhoorn op 1 mrt 2017 07:45

Ja, drukte gaat helaas ook gepaard met eerder bulten. Thanks voor de info. Wij moeten nog een week geduld hebben, maar ik heb er goed vertrouwen in dat het goed gaat komen. Nog met jas los geskied? Of was het daar niet warm genoeg voor?

Nog maar 4,5 nachtjes slapen! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Plaats een reactie