gasdthof brucke mayerhofen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal 3000

HALLO gaan er nog bekende uit de achterhoek naar mayerhofen in 14 jan gr ellen

die kleine en die van de rabo bank gek op de zwarte cross komen jullie in 2012 gr

Hoi Ellen, ik kijk er weer naar uit om je te zien!
Was gaaf laatste keer he?

Hallo Ellen en die kleine, leuk dat jullie ook op dit forum zitten,
Zullen we weer in Brucke afspreken?

Yooo ich ben er dan auch wieder /,/

Hey heyhey zullen wr samen weer eens lekker mayerhofen op stelten gaan zetten?

Haha nee wel een achterhoeker(ster) die hier is blijven plakken en er nu woont en de zwarte cross een ware spektakel vind

Hoi karin van de franka, komt jouw dochter dan ook weer naar de disco?

Nou de een zit er vanavond al in de Schlüssel en de ander zit meestal in de krocha alm in zell maar nu hebben ze in Ramsau een nieuwe uitgaans gelegenheid en dat schijnt een topper te worden de Kühstall voorheen treff tegenover de shell http://www.kuhstall.at/

Ja we kennen die meissies van Berentsen wel, we hopen ze binnenkort weer te treffen en zullen ook de koeienstal maar eens gaan bezoeken,
Maar eh komt moeders niet een keertje mee?

Wahhha weinig kans hebben het helemaal op de jongens van oostenrijk gemunt helaas en ik misschien dan beloof niks

a’j neet noar buutn goat, kom ie ok nargens

Ik bun die ganze dag buutn hahah en is het een grote invasie die komt de 14e?

goat van mien arf af of ik prik eule an de rieke. niks gene geouwehoere in miene kühstall of hoa je zo’n keustall ook wilt neumn, feest viern doa je moar elders

Kump’t wa op daale.
Wie koomp met ganse busloading

@ Ellen: Superschattig dat je Gasthof met dt schrijft! Hoe krijgt een mens het bedacht…

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

Ik moet me verontschuldigen, bij andere topics van snowwoman had ik het over turbo of sms taal, maar het blijkt dus onvevalst twents te zijn!;-) en gasthof brucke blijkt hun uitvalsbasis te zijn

Plaats een reactie