Hoelaat morgen vroeg weg rijden naar mayrhofen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Mayrhofen

We hebben in de planning staan morgen vroeg om 6 uur weg te rijden ivm het slechte weer en dan onder weg of op locatie te overnachten hoelaat rijden jullie op vrijdags weg wij rijden ivm file? Wij rijden normaal namelijk zaterdags maar op vrijdag weg rijdn geen idee ivm München etc.

Waarom niet 's avonds vertrekken en dan dus 's nachts rijden? In ieder geval geen spits (hooguit wegwerkzaamheden, wel even checken lijkt me) en je komt 's morgens aan, wat je een hele extra dag op de piste geeft…

Als je alles erin hebt zitten zou ik nu weg rijden. Weet je zeker dat je geen drukte hebt en kun je het binnen 8 uur doen.

Ik rijdt morgen vroeg om 6 uur wel waarom niet snachts dan ben ik de volgende dag dood en kom ik de piste niet meer op.

Bedankt voor jullie reacties.

Het lijkt me inderdaad niet onverstandig om rustig aan te doen en morgen de situatie even aan te kijken.
De weersomstandigheden zijn echt extreem, las net dat de hoeveelheden sneeuw die ze verwachten maar 1x in de vier jaar voorkomen, en dat gecombineerd met storm…

Als je morgen om 6 uur weg rijdt dan moet munchen rond 14 uur makkelijk te halen zijn, maar met storm en sneeuw is het altijd maar de vraag hoe het opschiet.
Ik doe altijd het zelfde, op vrijdag ochtend weg en dan ergens vlak voor oostenrijk of in oostenrijk een hotelletje opzoeken, volgende ochtend lekker een urrtje in de auto en de piste op, uitgerust en wel.

En als het niet gaat, lekker eerder de weg af en een hotel opzoeken, vakantie begint al bij het starten van de auto ;-)
Veel plezier!

Nog even en we mogen weer!

doe het toch lekker op je gemak, en kan een hi hostel vrijdag nacht en kom uitgerust aan zaterdag

Ik heb dat vorig jaar ook gedaan, onderweg een hotelletje geboekt en volgende dag slechts 2 uurtjes rijden en zo fris als een hoentje! Top! Ga het de volgende keer weer doen.

Op http://www.linksundrechts.com kun je eenvoudig een hotel vinden die op jou route ligt, erg handig

Fijne vakantie!

ik ga 27 jan naar niederau,maar heb net ff hotel geboekt voor de grens oostenrijk,30 euro pp inclusief ontbijt,daar ga ik echt niet heel de nacht voor doorrijden.

ik ga 27 jan naar saalbach, maar heb ff hotel geboekt in maishofen, 21,50 euro pp inclusief ontbijt, daar ga ik ook niet heel de nacht voor doorrijden.

Geen hotel; 0 euro en daar bakken met geld uit geven aan een goed appartement/hotel, daar ga ik echt de hele nacht voor doorrijden. ;)

Het lijkt me inderdaad niet onverstandig om rustig aan te doen en morgen de situatie even aan te kijken.
De weersomstandigheden zijn echt extreem, las net dat de hoeveelheden sneeuw die ze verwachten maar 1x in de vier jaar voorkomen, en dat gecombineerd met storm…

Langerzug op 5 jan. 2012 23:25

Ik heb toch de indruk dat de intervalperiode van 4 jaar wat aan de korte kant is, zoals het nu is doet eerder aan 1999 denken en dan kom je eerder aan 12, 13 jaar.

@Peter
Je rijdt om 06:00 uur weg, maar waar vandaan? en welke route neem jij dan?

Het zit zo
Ik wil de vrijdag van de krokusvakantie (17 februari 2012) ook 's ochtends al gaan rijden en ik heb begrepen dat het op die vrijdag ook al aardig druk kan zijn. Advies wat ik krijg is om voor 16:00 Munchen voorbij te zijn.
Onze bedoeling is om in Rosenheim een hotelletje te pakken. Ik wil daar het liefst om 18:00 uur aankomen.

Plaats een reactie