skipas dag van tevoren (vanaf 15u) al geldig?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

Beste kenners van het Zillertal,

Weet iemand of de skipassen in het Zillertal een dag van tevoren al een uurtje geldig zijn?
Op de websites kan ik het niet vinden.

In Saalbach-Hinterglemm kun je een dag van tevoren (vanaf 15u) al skieen.
Dit zou voor ons mooi uitkomen aangezien we pas tegen 12 uur arriveren en dan een dagpas een beetje zonde is.
Als we om 15u nog even wat afdalingen kunnen maken zou dat mooi zijn. Zo niet beginnen we de volgende dag fris en fruitig.

Beste Daffie,

Zie onderstaande link:
https://www.zillertalarena.com/nl/arena/winter/tarife.html?b…

-In de regel begint de duur van de skipas op de dag van aankoop. Meerdaagse skipassen kunnen een dag van tevoren vanaf 15.00 uur worden gekocht. Zo staat het vermeld in de algemene voorwaarden.

Dus je kan de dag van te voren de kaarten halen en dan vanaf 15:00 uur skiën zo lees ik hem.

*bericht bewerkt door patje197440 op 04 nov 2019 13:43

Met vriendelijke groet, Patrick

Ik heb al regelmatig de kaart vantevoren gekocht, maar nooit gebruikt op die dag. Ik denk dat het wel kan, anders even mailen met info@zillertalarena.com

*bericht bewerkt door Sjaak27 op 04 nov 2019 14:15

Ja de pas gekocht om 15 u. ingaand de vlgd dag. kun je al gelijk benutten na aankoop,
Bij de ski Amadè pas kan dat ook al.

Dienten Die Alte schule

Nooit geweten. En ook nooit aan gedacht.
Volgende keer eens op letten. Het lijkt me een goed idee om alvast de sfeer te proeven om 15 uur, even een biertje boven te drinken, 1 afdaling te doen, en gelijk in de après-skisfeer te komen.

Ja dat kan Vanaf 15.00 u in het zillertal met een meerdaagse pas .

In kirchberg/kitzbuhel kan dit overigens ook, en als ik me niet vergis in skiwelt ook !

Dit zou voor ons mooi uitkomen aangezien we pas tegen 12 uur arriveren en dan een dagpas een beetje zonde is.

Daffie op 4 nov 2019 13:27

Je hebt ook dagpassen vanaf 12:00 of 13:30 uur voor respectievelijk € 42,50 en € 30,40. Hoef je niet tot 15:00 uur te wachten.
Ook is een 7 of 8 daagse pas t.o.v. een 6 of 7 daagse pas maar respectievelijk € 36,00 en € 33,50 duurder. Wil je dus om 12:00 uur gelijk de lift in, is je weekpas een dag langer nemen, voordeliger.

Annoying skiers since 2003

…en dan breek je net je vermoeide been om 15.30 uur… …daar gaat je Hollandsche voordeeltje… 😉

…en dan breek je net je vermoeide been om 15.30 uur… …daar gaat je Hollandsche voordeeltje… 😉

Wunderkammer op 4 nov 2019 20:03

Dat kan je

Nooit geweten. En ook nooit aan gedacht.
Volgende keer eens op letten. Het lijkt me een goed idee om alvast de sfeer te proeven om 15 uur, even een biertje boven te drinken, 1 afdaling te doen, en gelijk in de après-skisfeer te komen.

phma op 4 nov 2019 15:26

Vroeger toen wij altijd in de Krokus naar Fiss gingen kwamen we zaterdag aan het einde van de morgen, begin van de middag aan. Dan was het altijd lekker als je alles geregeld had (ski huur, pas, appartement) dat je nog ff een uurtje kon skiën en daar niet extra voor hoefde te betalen. Was altijd fijn om er na een jaar in te komen.
Dus vooral doen, al zou ik als ik er 's morgens al ben niet zolang wachten. Die paar tientjes extra op een hele vakantie mis je ook niet…

Peter Pos

Waarom zou je een vermoeid been hebben? Je kunt elke dag je benen breken toch? Ik vind het wel een goede tip voor als je 's middags aankomt. Alvast even lekker inskiën voor de rest v.d. week :)

Ooit eens om 14:30 een kaartje willen kopen omdat ik vroeg aangekomen was, zei die man, ga maar een eerst een biertje drinken want over een half uur mag je met je pas van morgen omhoog. Was in Westendorf :)

Geen idee hoe het daar geregeld is maar idd is dit wel in meer gebieden.
Wij hebben dit ook gedaan in Kirchberg, toen huurden we alles nog en waren we met alles op ons gemak regelen rond 14uur klaar, dan kun je die dag laten voor wat het is of gebruik maken van deze mogelijkheid. Dus wij door naar de lift en dan zaten we voor 15 uur al in de lift☃️
Je moet wel geluk hebben met de lift bediende want het poortje is officieel geblokkeerd tot 15uur😉

LA NORMA😍☃️

@Wunderkammer, toen je je gal nog tegen de snowboarders spuugde was je beter gemutst🤮😎

LA NORMA😍☃️

bedankt voor de info. Ik heb een email gestuurd naar t toerismebureau. zal de uitslag hier laten weten.

volgens de reactie van Zillertal.at kan het niet…

Afgelopen jaar geprobeerd, zo werkt het niet in het Zillertal helaas. De pas is pas geldig op de dag dat je wil gaan skiën. Dus niet een dag van te voren om 15u.

Skifahrennnnnn

Jammer, ik zou naar een ander gebied gaan🥶

LA NORMA😍☃️

Klopt, aantal jaar geleden ook met ski-uitrusting om iets over 15:00 voor het poortje gestaan. Je kon inderdaad wel de meerdaagse pas al kopen maar was nog niet geldig…

Huh , weet toch bijna zekerdat het wel kon in zilertal. Maar ik zal me wel vergissen in het gebied…

Plaats een reactie