Van Gent naar Hintertuxer

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

Hey,

Ik heb de optie om met een minibus naar de Hintertuxer Gletsjer te reizen. Maar dat zit niet echt makkelijk. Prijs is echter wel mooi: 100 euro, héén en terug.

Ik ben de trein aan't bekijken: 150 euro héén naar Innsbruck. en dan nog verder gaan.
De auto zou een optie kunnen zijn: 900 km, dus toch ook een 150 héén en terug. Dit zou een optie kunnen zijn…

Zijn er nog andere busmaatschappij/en / vlieger die jullie zouden aanraden met een goede nachtrust?

Als vliegt buiten het seizoen kan dit op bepaalde dagen zeer gunstig zijn, echter heb je dan nog je transfer naar Hintertux wat dus helemaal achter in het Zillertal ligt. Dit kan je prijs wel eens opbreken. Wellicht kan je met iemand meerijden van het forum want dat wordt regelmatig aangeboden en gevraagd. Moet je wel wat specifieker zijn met wanneer je wilt. Je hebt hier trouwens ook een website voor. Volgens mij maken er hier zat leden van het forum gebruik van of bieden hun plaatsen aan.

https://www.blablacar.nl/search-car-sharing

Succes

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

Super!

Wel ja, ik was beetje aan’t rondneuzen en kijken, wat de goedkoopste opties zijn en wat de mogelijkheden zijn. De info die geeft is nieuw voor me.

Ik dacht aan een korte periode. Weekend bijv. Een vrijdag en zondag. In eerste instantie bekijken wat mogelijk is! Thx.

Ik kwam in zoektocht op google vooral busreizen tegen e.d. Het idee dat het hier op wintersport ook al een gevraagd wordt of een car-sharing site, was nog ff buiten m’n oogkleppen.

Dus dank je!

Plaats een reactie