Graag tips ZugsitzArena

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zugspitz Arena

Graag tips over een hotel/pension met wifi in de ZugspitzArena dichtbij de pistes/liften of bushalte incl. skipas

Hotel Tyrol, Lermoos

Ik kan je van harte RESIDENCE SONNLEITEN in Berwang aanbevelen. Je kunt met de ski’s aan naar de lift skiën (over een eigen weggetje). En het ligt op loopafstand van het centrum van het dorp.

Voor ons was het perfect.

http://www.residence-sonnleiten.at/

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg!

Wij gaan binnenkort naar Sonn-Alm in Bichlbach, misschien voor jullie het kijken waard.

Ik kan je berghotelaxx in berwang aanraden! Nederlandse eigenaar, alles zeer goed verzorgd voor een nette preis!

Verder is berwang ook een echt leuk familieskigebied en het ligt hoger dan de overige dorpen in de ZA waardoor het dorp ook meer sneeuwzeker is!

Ansitz Felsenheim, aan de Hochmoos lift in Lermoos. Zijn wel alleen maar appartementen maar een toplocatie met WiFi. Erg gezellig ingericht en leuk om uit te kijken op de piste.

Nu ingelogd. Heb even wat foto’s van Ansitz Felsenheim toegevoegd.

null

Dit was het uitzicht vanuit ons appartement
null

En de Hochmoos lift is recht tegenover de accomodatie
null

Als je maar Berwang wil, dan de skilounge. Ook van Nederlanders, maar heerlijk modern ingericht. WiFi, goed ontbijt, heel goed diner en gezellige bar. Als je geen echte beginner meer bent, kun je binnendoor naar de piste/lift.

Al twijfel ik of je het gebied leuk genoeg vindt, voor een week, als je geen echte beginner meer bent. Er zijn genoeg gebieden in de buurt, maar dan moet je wel met de bus/auto.

Check hun site maar voor hun deals incl skipas. Wij waren er vorig jaar een week voor zo’n €600,-, halfpension en skipas inclusief.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Plaats een reactie