Tips

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zugspitz Arena

Hallo allemaal !!!

Zijn er nog mensen die leuke tips hebben over de zugspitz Arena en wat je vooral eens moet gaan doen als je daar bent. Wij gaan namelijk 12 feb 2011 voor het eerste naar dit gebied.

Alvast bedankt

de gondel naar de zugspitze

mijn tip, 1 keer de gondel naar de zugspitze. de rest van de dagen de andere gebiedjes van de zugspitze arena verkennen.

zeker op de mooiste dag naar de zugspitze. En op de andere dagen vooral ehrwald en lermoos verkennen. En als je nog tijd over hebt mijn lievelings hut in de alpen bezoeken in berwang bij mooi weer. ( hut is te vinden op de rastkopf richting rinnen)

Lunchen in deze berghut;

http://www.grubigstein.com/index_Grubigstein_Wolfratshauserh…

Wel op tijd zijn(12 uur) en het traditionele gerecht met de kippelevertjes nemen…

de Wolftratshauserhutte in Lermoos is mijn tip.
Echt een top berghut

avondshow op dinsdag (?!? even uit mn hoofd qua dag) in Berwang. Leuk in elkaar gezet, piste bully van dichtbij zien en gloeiwijntje erbij

Bij Wettersteinbahn (klein gebied, ouwe lift) maar lekkere afdalingen (blauw en rood) en Gams Alm war je geweldig in de zon kunt zitten (wel klote sleeplift langs de helling)

euh... doen!?

Wat niels zegt de wolfratshauserhutte, stukje offpiste is de enige manier om er te komen erg leuk.

Member of global cooling initiative

Het betterpark snowpark in Ehrwald!! ;-)

The mountains shall bring peace to the people

Plaats een reactie