Bouw Issentalkopf Ehrwald 22 juli 2014

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ehrwald

Bouw Issentalkopfbahn

Wij waren een aantal dagen in Lermoos en naar aanleiding van het bezoek van @Snowjan zijn we wezen kijken bij de bouw van de Issentalkopf lift.

We hebben de gondel naar boven genomen en zijn naar de Hochfeldern-alm gewandeld en op terug weg naar de bouw wezen kijken. Hier onder een aantal foto’s.

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

May the ski force be with you !!

Leuk hoor! Ze hebben de afgelopen jaren ontzettend veel vernieuwd:

  • Tirolerhaus
  • Nieuw restaurant bij de gondel beneden
  • Stoelverwarming bij de overige liften
  • Nu deze lift

Was er voor het laatst in maart 2013. Volgend seizoen maar weer eens bezoeken! Het dalstation ligt nu verder naar het dal toe en ook dichter bij het Tirolerhaus toch?

@EricH
Voor zover ik het gezien heb en het verhaal van @SnowJan heb gevolgd, klopt dat ja.
Zo wordt het een stuk makkelijker gemaakt om vanaf het Tirolerhaus/kop van de Ehrwalder Almbahn de lift te bereiken.

Wow bedankt @CJAHulskamp :o Super foto’s!

Die zijn daar al erg ver! Het bergstation daarboven lijkt me wel héél erg groot te worden:p

Vond je het de moeite waard om te bezoeken? Helaas was het mij niet meer gelukt:(

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Wij verbleven in hotel More in Lermoos en ik had mijn vrouw een dag in de welness gestopt ( vond zij overigs niet erg ) toen ben ik met de kids een rondje gaan wandelen in Ehrwald. Dag daarna zijn we naar Imst geweest en de kloof en de alpine coaster gedaan.

May the ski force be with you !!

Plaats een reactie