Zell Am See - Jaga Alm & Tips

Dit onderwerp gaat over de bestemming Biberwier

Hallo,

Wij zijn van plan om half februari naar Zell Am See te gaan. Heeft iemand ervaring met het hotel Jaga Alm?

Ik heb dit gevonden op Snowblend:
http://www.snowblend.be/zell-am-see/jaga-alm/1

Ziet er volgens mij wel erg leuk uit, ook voor de kids. Als er iemand nog tips heeft voor Zell Am See (welke liften 's morgens vermijden etc…), die zijn altijd welkom!

Bedankt voor de info!

Frans

Nooit in het hotel geslapen maar wel vaak wat gegeten 's middags. Hotel ligt aan de zwartepiste 15 en aan de zonnenkant. Zou dit hotel dan ook niet boeken met onervaren skieers.

Maar wel een mooie locatie. Je kan 's ochtens zo naar de trassXpress, schmittengondel of sonnenalmgondel skieen en vanaf daaruit starten. Deze liften hebben meestal geen wachttijd aangezien er niet zoveel hotels/parkeerplekken zijn rond deze skiliften. Areitbahn en de CityXpress zijn 's ochtends (tot 11/12 uur) wel afteraden, want daar gaat de rest van Zell am See/Schuttdorf omhoog.

Hoi,

Ik heb met mijn vriendin een week doorgebracht in dit hotel.Het is een prima hotel en het eten is er prima. je kunt er nu beter komen met de auto.
Er is een nieuwe weg na toe gelegd. En voor de geene die niet goed skieen kan ze brachten toen wij er waren de mensen altyd met een busje naar beneden. Veel plezier Andre

klaassen

is het zo druk bij de areitbahn?

wij nemen de eerste pendelbus richting de areitbahn en zijn daar rond half 9.
Dat is de planning.

Kan iemand mij een indicatie van wacht tijd geven?
21-28 januari.

is het zo druk bij de areitbahn? wij nemen de eerste pendelbus richting de areitbahn en zijn daar rond half 9. Dat is de planning. Kan iemand mij een indicatie van wacht tijd geven? 21-28 januari.

Bertjan op 3 jan. 2012 18:38

Vooral tijdens de grote vakanties (kerst/karnaval/voorjaars) kan het erg druk worden bij de Areitbahn. 21-28 januari zal het wel meevallen, hoogstens 15 minuten gok ik.

oh naja 15 minuten overleven we nog :P

De jageralm is een perfect hotel voor een goede prijs.

Plaats een reactie