Noodkreet uit Ehrwald | Help

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ehrwald

Ik weet niet of het gepast is om dit te posten. Laat ik voorop stellen dat ik er geen enkel belang bij heb, maar wel in een zelfde situatie heb gezeten. Ik heb ook mijn zaak 18 weken moeten sluiten i.v.m. Corona en het is gewoon verschrikkelijk. Misschien voor jou een klein bedrag maar voor hun het verschil tussen overleven en sluiten.

Mocht dit tegen de regels in gaan van wat is toegestaan dan is dat helaas zo en ik heb begrip voor de consequenties.

Maar waar gaat het om? Noodreet uit Ehrwald. Nogmaals dit is niet voor mij!

Steun Haus Tirol Ehrwald, doneeractie!

Vorig jaar op maandag 2 maart 2020 hebben wij de sleutels gekregen van Haus Tirol in Ehrwald. Met een positieve instelling, mooie ideeën en toekomstplannen zijn wij meteen aan de slag gegaan.

Binnen 5 dagen hebben wij het huis omgetoverd naar ons concept. Vol trots kwamen de eerste gasten op zaterdag 7 maart 2020. De gasten waren zeer positief en voelde zich meteen thuis omdat er een warme huiselijk sfeer aanwezig was.

Helaas was deze sfeer van korte duur. De regering had besloten dat alle vakantiehuizen en hotels vanaf 15 maart 2020 moesten sluiten. Na dit besluit werd onze droom een nachtmerrie.

De Oostenrijkse regering had beloofd om iedereen te ondersteunen maar dit werd helaas voor ons ook een andere realiteit. Tot op heden hebben werkt de overheid niet mee. Ze hebben geen vergelijking met het jaar ervoor.

Door dit alles hebben wij ondertussen afstand moeten doen van ons andere huis.

We blijven vechten voor Haus Tirol Ehrwald zodat onze nachtmerrie weer een droom met toekomstplannen wordt.

Wij willen niks liever dan dat wij onze gasten weer mogen verwelkomen.

Vecht u met ons mee….?

Elke donatie is van harte welkom.

Met hartelijke groeten,

Jeroen en Dave

Haus Tirol Ehrwald
https://www.geef.nl/nl/actie/steun-haus-tirol-ehrwald-doneer…

null

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 25 mrt 2021 09:59

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

Wat vreselijk voor jullie!!! Mijn donatie komt naar jullie toe!!! Niet opgeven, blijven geloven dat het goed gaat komen!!! Heel veel sterkte!!! Ik wens jullie vele donaties, groot en klein!!!

Plaats een reactie