Goed appartement gezocht in Lermoos!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Lermoos

Ik ga deze winter voor het eerst naar Lermoos. Ik ben op zoek naar een appartement voor vier personen. Bij voorkeur met twee slaapkamers en een gezellige woonkamer en keuken. Centrale ligging dichtbij piste en restaurantjes zou ook mooi zijn.

Wie helpt mij verder?

Alvast bedankt.

Michiel

Michiel,
Wij zijn de laatste 7 jaren in Lermoos op wintersport geweest. Vorig jaar hadden we een goed en gezellig appartement in Haus Enzian van de fam.Sam, Moosweg 1 in Lermoos.Daarvoor waren we in Haus Maria(Moosweg).Daar hebben we het erg fijn gehad,maar dit is een pension.Zowel kamers als appartementen heeft ook Haus Bergheim aan de Innsbruckerstrasse,daar zijn we het eerste jaar geweest,ook prima.Genoemde adressen liggen op loopafstand van restaurants,winkels en piste(bij de skischool) .Succes en fijne vakantie,Lermoos is heerlijk!

Lermoos, goede keuze om voor het eerst heen te gaan.
Hoef je nog net niet Fernpass over, en het gebied is prima.

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Hallo Michiel,
Ik ben belg en mijn man Lermooser,wij verhuren een gezellig appartementje, op 200m van de skilift.
Ik vind het zelf een aanrader.Vele app. liggen ver van het dorp ,liften enz.Bij ons heb je geen auto nodig,alles is in loopafstand.
Wie weet!!!Kom je eens voorbij email:lindaherberteberle@aon.at

Plaats een reactie