Nieuwe skies in Bottrop

We hebben nieuwe skies gekocht en willen deze graag testen, is het wijsheid om dit in Bottrop te doen ( gaan we woensdag heen ) of betere omstandigheden afwachten en proberen in winterberg?

Wil namelijk niet mijn nieuwe skies kapot laten gaan in zo`n hal,

Ik zou het laatse doen…

Hoe gaan je skis kapot in een skihal?

@Weemayne door het beton te raken wat ik in Bottrop (en andere hallen, maar minder) door de sneeuw heb zien komen… Of door de lopende band-lift. Onding.

Oke bedankt, zal ter plekke skies huren ;)

Ik vond bottrop maar triest.
Het is dat het niks kost maar om te skien vond ik er niks aan.
Wellicht als je spijkerbroekskier ben kan je je er vermaken.

Strontbezopen afdalen na genot van de all-in formule is het ook erg leuk daar. In alle andere gevallen: ga naar Winterberg (Möppi ligt er ook nu geheel strak bij) of Neuss (een goede indoorhal)

Indoor hal zoetermeer heb ik zelf goede ervaringen mee die hebben nog een beetje stijl hellinkje

Volgens mij is dat stront bezopen/all-inn prijsje in Bottrop al niet meer actueel. Het schijnt afgeschaft te

In Snowworld kan je prima met je eigen ski’s skiën.

@gast913 klopt dat is idd afgeschaft nu zitten er bij een all incl ticket nog maar 3 alcoholische dranken
@Arjen_D zolang je op maandag dinsdag en donderdag (buiten de schoolvakantie
s) gaat is mijn ervaring is het er heel rustig en is dus de kans dat je ski’s gemold worden door mensen die over je skis heen gaan niet zo groot, als de lift goed is voor skis weet ik niet, want heb een board en die moet je in die lift afdoen

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik zou Winterberg afwachten. In de zomer is een indoorhal prima want je hebt geen alternatief, maar als ik nu zou moeten kiezen is de keuze eenvoudig. Winterberg heb je toch meer wintersport-idee, al haalt het 't nog niet bij Oostenrijk en dergelijke; je hebt een stuk meer beleving op zo’n dag.

Voor je ski’s zelf maakt het niet zo veel uit.

All in is tegenwoordig een strippenkaart voor 3 alcoholische drankjes. Daar kun je volgens mij niet strontbezopen van raken…

Maar on topic: ski’s zijn ‘dingen’, om gebruikt te worden.
Het eerste krasje of schrammetje zal het ergst zijn, daarna maakt het volgens mij niet meer uit.
Oftewel, je kunt ze best testen in bottrop.

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Gister nog naar bottrop geweest: is prima te doen doordeweeks. Was erg rustig. Genoeg afdalingen gedaan met niemand om ons heen.

All in is inderdaad 3 alcoholische dranken.

En inderdaad: het zijn gebruiksvoorwerpen. Als het netjes moet blijven, moet je het in een glazen kast zetten. Op de piste ben ik meer stenen tegen gekomen dan beton in Bottrop (sowieso nog nooit gezien)?
Maar in bottrop heb je wel meer idioten (vooral snowboarders) die zonder les van de gevorderde helling afgaan… gevaar voor zichzelf en anderen. (en nee ben zelf een boarder, geen skier).

Een gevorderde helling…?
De hele baan is gewoon groene groene pist en aan het eind kan je een eind kan je omhooglopen hoe snel je ook naar beneden probeert te komen.

Ik ben laatst ook eens in Bottrop geweest. Waarom het eind van de piste omhoog loopt zonder lift is mij echt een raadsel. Elke keer omhoof lopen naar de lopende band! De lopende band zelf is ook echt traag dus reken er niet op dat je veel meters maakt. Je ski’s gaan er zeker niet kapot maar als je naar Landgraaf rijdt kun je ze in snowworld een stuk beter testen! Maar ook Landgraaf haalt het niet bij Winterberg.

Plaats een reactie