Forumgangers seizoensopeningsfeest: 25 nov Landgraaf!

in de verschillende draadjes al over gesproken en op verzoek van opperste Martijnski een ’ wij willen graag even polsen of er interesse is in een …’ thread.

Idee: openingsfeestje ergens centraal bereikbaar met winters tintje (snowworld of zeer vroeg startende kerstmarkt). nader in te vullen voor de rest…

Dus brand maar los met de ideeen en mogelijke aan/afwezigheidsmeldingen

euh... doen!?

Opperste Martijnski whoehahaha :)

Goed initiatief, leuk. Als er geen Strüdelfeest gaat komen regelen we toch zelf wat. Fok de recessie :) Ik kom!

Landgraaf of kerstmarkt Hasselt (vanaf 17 nov) zou ideaal zijn.

Top idee!

Landgraaf lijkt me geschikter, alhoewel een tripje naar Vlaanderen ook niet weg is ;-)

If you snooze, you loose!

Geef maar een datum, dan ben ik erbij.

Wanneer het idd centraal is, ben ik er natuurlijk bij!

Gezien de uitbreiding met wintersporters.BE is Landgraaf vrij centraal ja :)

Ik ben ook wel pro landgraaf! Maar datum suggesties? :)

Landgraaf centraal? Als je uit NH komt is het nog 250 km hoor ;-)

Dienten Die Alte schule

Datum suggesties? Ergens in een weekend eind november/begin december?

Montana in Valkenswaard ligt ook redelijk centraal in de Benelux. Ik denk alleen niet dat het daar echt leuk skiën is. Après-ski is altijd en overal leuk met forumbezoekers :)

Datum suggesties? Ergens in een weekend eind november/begin december?
Montana in Valkenswaard ligt ook redelijk centraal in de Benelux. Ik denk alleen niet dat het daar echt leuk skiën is. Après-ski is altijd en overal leuk met forumbezoekers :)

Martijnski op 11 okt. 2012 22:12

Een zondag in november ? In december is er misschien al ergens een dikke dump geweest, en dan is iedereen bezet natuurlijk :)

Oke 25 november in Landgraaf doen dan maar?

Staat genoteerd: 25 november in Landgraaf.

Vaak is de laatste week van November Winterberg of Willingen ook al geopend. Wellicht een leuker idee?

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Véél te riskant, Sauerland is pas (kunst)sneeuwzeker vanaf kerst.

25 november is wat mij betreft ok, Landgraaf ook!

Landgraaf is wel heel erg zuidelijk voor de mensen van boven de rivieren. Of komt het grootste gedeelte van dit forum uit de randstad en zuid nederland ?

Winterberg op 25 november lijkt me geen goed idee.

Landgraaf is wel heel erg zuidelijk voor de mensen van boven de rivieren. Of komt het grootste gedeelte van dit forum uit de randstad en zuid nederland ?

Hendrik Tabak op 12 okt. 2012 14:29

Een aanzienlijk deel van dit forum komt ook uit Vlaanderen.

Willen/kunnen er echt niet meer mensen komen?

Misschien via Facebook een event aanmaken (friends only)? Dan moet Wintersporters.nl alleen wel meewerken natuurlijk (of op zijn minst hun facebook-pagina hiervoor laten misbruiken)…

Ja ik wil natuurlijk ook komen! Lijkt me leuk jullie (weer) te zien. Feestje!

Serfaus

@Martijnski, vindt het natuurlijk wel leuk zo’n winterfeestje maar Landgraaf is mij echt ff te ver voor een dagje heen en weer. Ben er in augustus een paar dagen geweest 480 km heen en weer ;-)

Dienten Die Alte schule

@ Elly: Heel begrijpelijk. Ik zou zeggen noem een ander partylocatie. Meeste stemmen gelden uiteindelijk (lijkt me). Zoals Niels al zei moeten we ook rekening houden met onze Vlaamse vrienden, dat verlengt de kaart in noord-zuid richting toch aanzienlijk. Misschien dat daarom Landgraaf vaak genoemd wordt.

Trouwens, woon jij niet ergens in de Alpen? Dan heb je wel een erg korte weg genomen, 480 km retour :D

@Martijnski, ergens in zuid-Brabant is wat dichterbij en ligt dan in het midden voor de Vlamen en de Hollanders. Er werd al Valkenswaard door jou geopperd. Woonde ik maar in de Alpen, maar ja heb hier nog een baan, maar jan/febr 4 weken ;-)

Dienten Die Alte schule

Het lijkt ons beregezellig om iedereen weer ff "live" te spreken. Maar net als Elly komen wij uit noord-holland en dan wordt het ons echt te ver rijden voor een paar uurtjes.

mama on a mission in the snow

Valkenswaard is voor mij ook prima. Ik ga waarschijnlijk toch niet skiën, heb het niet zo op die indoorbanen. Gezellig kletsen met iedereen in een Stube vind ik dan veel leuker. Waar dat dan precies is zal me een worst wezen alhoewel ik Zoetermeer ook wel wat ver rijden vind. Wat denkt de rest?

Ik wil gerust ook wel langs komen, vond het op de Apfelstrudel en de Altastenberg skidag best gezellig. Laat ons het dan wel finaal op 25 november houden, locatie laat ik nog even in het midden maar ik denk dat je in Landgraaf wel langer amusement kan hebben in de stube en gewoon daarbuiten, niet?

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Ik zal ook aanwezig zijn, zit er persoonlijk niet mee in om een half uur uur langer te rijden naar Landgraaf waar je toch redelijk kan skiën. Maar elders is ook prima.

score tot nu toe:

wanneer: 25 nov (check)
waar: Landgraaf / Valkenswaard / Eindhoven (‘rollerbaan’) skifit.nl / (nog geen check)
wie: dr Dre, Martijnski, Kristof, Rachel P, Cheizz, Karlijn, Antoine, Niels, Jeff (?), Rene Sebastian (?), Tim (?)
mogelijk aanwezig: Elly (afhankelijk van locatie), Hendrik tabak (afhankelijk locatie?!), Jordi (afhankelijk locatie)

in positief geval dus al 10 (zonder aanhang nog gerekend als deze ook mee komt) en 13 als we erg positief zijn…

euh... doen!?

score tot nu toe:
wanneer: 25 nov (check)
waar: Landgraaf / Valkenswaard / Eindhoven (‘rollerbaan’) skifit.nl / (nog geen check)
wie: dr Dre, Martijnski, Kristof, Rachel P, Cheizz, Karlijn, Antoine, Niels, Jeff (?), Rene Sebastian (?), Tim (?)
mogelijk aanwezig: Elly (afhankelijk van locatie), Hendrik tabak (afhankelijk locatie?!), Jordi (afhankelijk locatie)
in positief geval dus al 10 (zonder aanhang nog gerekend als deze ook mee komt) en 13 als we erg positief zijn…

Antoine op 14 okt. 2012 17:12

Schoon groepke toch al

Plaats een reactie