Gezocht: Ervaringen summer grazy zoetermeer

Hoi mede wintersport liefhebbers.

Na de warme en benauwde dag van gister kan ik maar aan 1 ding denken dit nooit meer ik wil sneeuw zien.
Daarom wil ik met wat vrienden binnenkort de actie van Zoetermeer snowworld summer grazy gaan doen.
Nu heb ik van sommige gehoord, dat het een aanrader is, en van sommige juist helemaal niet. Ik ben bijna in elke hal geweest maar deze nog niet

Wie heeft hier ervaring mee, en hoelang kan je je gemiddeld vermaken in zo’n hal in de zomer. Even ter referentie als ik naar Bottrop ga kan ik daar van de opening tot een paar uur voor sluitingstijd prima vermaken op de piste. Maar ik heb nog geen ervaring in de zomer met snowboarden dus weet niet of ik het dan korter volhoudt of niet. Dus ervaringen zijn zeer welkom.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Eventjes snel opgezocht: Zoetermeer heeft 2 oefenpistes en 1 piste van 210m (25% stijlheid). Ter vergelijking: Botrop 640m met 12% stijlheid.

Ik heb enkel ervaring met de Skidome in Terneuzen, en die heeft ook 210m piste (19%). Ik moet zeggen dat ik het daar eigenlijk snel beu ben. Voor een ervaren skiër is de piste niet stijl en niet lang genoeg. Telkens ik er was (voor skileraar examens) heb ik uiteindelijk m’n ski’s ingewisseld voor een snowboard, want dat kan ik nog niet zo goed dus kon ik me wel bezig houden met oefenen.

Die indoor pistes hebben natuurlijk ook een funparkje. Dus als dat je ding is kan je natuurlijk oefenen op trucjes. Zoniet dan denk ik dat je het op 2-3 uur wel gezien hebt.

Maar natuurlijk is 30 euro incl. barbecue niet enorm veel geld. ;)

Regelmatig in Zoetermeer geweest en ook een keer in bottrop. Ondanks de lengte, vind ik Zoetermeer toch interessanter. In bottrop zit een vlak stuk en op het einde bij de lange bocht is wat mij betreft de piste al min of meer afgelopen, je glijdt nog wat uit en dan een stuk omhoog.