Schade melden

Informatie: Corona-virus
Houdt jouw schademelding op de een of andere manier verband met het Corona-virus, lees dan eerst onze Vraag & Antwoord door over de dekking op onze reis- en annuleringsverzekering. Helaas zijn veel zaken namelijk uitgesloten en we geven hierover liever direct duidelijkheid, dan dat je (veel) tijd moet stoppen in het aanleveren van je schadeclaim om achteraf te horen dat er geen dekking voor jouw situatie is.
Toegang tot jouw verzekeringsinformatie
Een klein ogenblik geduld, je gegevens worden opgehaald ...

Ongeval, ziekte of schade tijdens je reis

Noodnummer: +31 (0)88 505 6888

Ben je verzekerd bij de Nederlandse Ski Vereniging en gaat er iets mis op reis of heb je een dokter nodig? Dan kun je 24 uur per dag het bovenstaande noodnummer bellen. Bel dit noodnummer in ieder geval direct bij een ziekenhuisopname, ongeval, ziekte, eerdere terugkeer, pech met de auto, caravan of camper, of bij onverwachte extra reis- en/of verblijfskosten.

Niet vergeten:

  • Je lidmaatschapspas van de Nederlandse Ski Vereniging (is je reisverzekeringspas).
  • Je zorgverzekeringspas. Op de achterkant van deze pas staat vaak je Europese Zorgpas (EHIC). Alleen als je die laat zien, zal de medische behandelaar de rekening rechtstreeks naar je zorgverzekeraar sturen. Staat EHIC niet op jouw pas? Vraag deze dan kosteloos aan bij je zorgverzekeraar. Dit kan een paar werkdagen duren, dus doe dit tijdig.