Werken in de sneeuw

Hallo,

Ik studeer deze zomer af en zou graag een winter seizoen willen werken in de sneeuw. Het lijkt mij heel leuk om voor een organisatie te werken maar moest dit niet gaan ben ik ook bereid om te werken voor iets lokaal. Kwa locatie maakt het niet veel uit (liefst wel een groot en actief gebied).
Iemand tips?
alvast bedankt
Ward

Wat voor soort werk zou je willen doen?

@Silvijn en @Jethro kunnen je helpen. Verder zoekt Sunweb in het najaar altijd ook medewerkers.

Thnx voor het attenderen @ Bennie! @ward1811, je kan mij een mailtje sturen naar: snowfox1976@gmail.com.

Wat voor soort werk zou je willen doen?

Bennie op 10 mei 2024 06:03

Voor mij speelt dit niet zo’n super grote rol. Het doel is om een beetje geld te verdienen of 0 te draaien terwijl ik nog af en toe tijd heb om te kunnen genieten van de pistes.

Wat voor soort werk zou je willen doen?

Bennie op 10 mei 2024 06:03

Voor mij speelt dit niet zo’n super grote rol. Het doel is om een beetje geld te verdienen of 0 te draaien terwijl ik nog af en toe tijd heb om te kunnen genieten van de pistes.

Misschien wel handig om even een richting aan te geven? Wil je achter de bar dan krijg je daar tips voor. Wil je skileraar worden dan gaat het die kant op. Nu wordt dat een beetje lastig om tips te gaan geven ben ik bang… succes in elk geval.

ward1811 op 11 mei 2024 02:55

*bericht bewerkt door BockAhab op 11 mei 2024 10:26

www.werkeninoostenrijk.nl voor veel verschillende (horeca) banen.

Zal medio september gevuld worden met vacatures.

Hi Ward,

Leuk idee! Vanaf halverwege augustus worden de eerste vacatures weer gepubliceerd op leisureworkers.com. Je kunt daar terecht voor functies zoals skileraar, horecamedewerker of chaletstaf, verspreid over heel Oostenrijk.

Je kunt alvast een profiel aanmaken op de website en instellen voor welke vacatures je een melding wilt ontvangen. Zo ben je direct op de hoogte! :)

Misschien dat je nu ook nog net op tijd bent om een working holiday in Canada geregeld te krijgen. Zolang je onder de 30 bent is dat nog een buitenkansje om voor weinig in de Canadese pow te zitten.

Plaats een reactie