Flachau

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flachau

Sneeuwmonsters,
Is er iemand momenteel in Flachau/Wagrain?
Zoja, hoe is de sneeuwkwaliteit?
Hoe is de drukte?
Begreep dat er volgende week wat mooie dagen aankomen?

Hoor graag van je!
Ik ga komende zaterdag avond rijden en hoop rond een uur of 8 de lift omhoog te kunnen pakken!

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 17 jan 2024 12:02

Zit nu in de buurt. Sneeuw is prima. Zaterdags veel file’s en vertragingen op Taurnautobahn A 10 ivm tunnel renovatie’s

Same. Sneeuwkwaliteit was de afgelopen dagen top, maar geloof dat het de komende dagen fors boven 0 wordt (6-9 graden) toen ik het weerbericht checkte. Er is gister wel nog verse sneeuw gevallen.

Wij zitten in Flachau, dorp is wit, pistes zijn goed, gister ca 5 cm nieuwe sneeuw. donderdag staat er weer wat sneeuw op de kaart.

Ik ben nu ook in Flachau
Sneeuw is hartstikke goed

Volgende week in Flachau. Goed om te horen dat de sneeuwkwaliteit nog goed in orde is. Nog tips?

Voor 5e x in Flachau, nu voor het eerst dat de “Panorama Link” van Flachau richting Kleinarl voor ons bruikbaar is.
Pistes in Kleinarl en Flachauwinkl zijn erg leuk om te doen en op deze manier makkelijk bereikbaar.
Dal afdaling naar Kleinarl is wel een smal blauw slinger pad. (niet echt prettig voor de beginners)
Dal afdaling naar Flachauwinkl is prettiger.

Hallo allen,
Ik zag de weerverwachting ook, alleen wij zitten in wagrain. Nu kijk ik naar weersverwachting gister staat 12 graden plus op zaterdag en vandaag staat weer 11 graden in de min erg bijzonder. Ik hoop op een zonnetje namelijk!

Iemand mbt de rit nog tips? we hebben gerekend om 10.30uur.

als iemand zin hebt om te meeten! vanaf zondag avond elke avond in de kuhstalle in wagrain!

Plaats een reactie